مسابقه کتاب‌خوانی «یادت باشد» در مراکز علمی ـ کاربردی کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 3785068
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

مسابقه کتاب‌خوانی «یادت باشد» در مراکز علمی ـ کاربردی کشور برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسابقه کتابخوانی «یادت باشد» توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان قزوین و با همکاری دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی در ‌تمامی مراکز علمی ـ کاربردی کشور برگزار می‌شود.

مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی «یادت باشد» در دانشگاه‌های علمی-کاربردی کشور

به گزارش ایکنا از قزوین، به منظور بازخوانی زندگی‌نامه شهید «حمید سیاهکلی‌مرادی» که از دانشجویان دانشگاه علمی ـ کاربردی قزوین بود، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان قزوین مسابقه کتابخوانی با عنوان «یادت باشد» برگزار می‌کند.
این مسابقه به صورت مجازی و ویژه دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه‌های علمی ـ کاربردی سراسر کشور براساس کتاب «یادت باشد» به روایت همسر در نظر گرفته شده است.
این کتاب، عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پائیزی دفاع از حریم اهل بیت(ع) است. شهید حمید سیاهکالی‌مرادی در پائیز سال 89 به کربلا رفت، در پائیز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پائیز سال 94 به شهادت رسید و طراحی جذاب جلد آن، گویای غربت همسرانه از جنس پائیز است که کتاب «یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی تبدیل کرده است.
«یادت باشد» یک عاشقانه آرام در دل هیاهوهای زندگی است که با زبانی ساده و شیرین به قلم «محمد‌رسول‌ ملاحسنی» روایت شده و انتشارات شهید کاظمی در اسفندماه سال گذشته آن را روانه بازار کتاب کرده است. چاپ نخست کتاب، در روز رونمایی آن به اتمام رسید و در طول یک هفته، کتاب به چاپ سوم رسید. این اثر در حال حاضر به چاپ چهلم رسیده است.
برای برگزیدگان این مسابقه بزرگ کتاب خوانی جوایزی به شرح ذیل در نظر گرفته شده است:
بخش پاسخگویی به سؤالات چهارگزینه‌ای: 15 کارت هدیه 1.500.000 هزار ریالی
بخش ارسال تحلیل و یادداشت با موضوع سبک زندگی شهدا
• نفر اول 3.000.000 میلیون ریال
• نفر دوم 2.000.000 میلیون ریال
• نفر سوم 1.500.000 میلیون ریال
بخش تولید محتوا در صفحات شبکه‌های اجتماعی
• نفر اول 2.000.000 میلیون ریال
• نفر دوم 1.500.000 میلیون ریال
• نفر سوم 1.000.000 میلیون ریال
علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند 6 بهمن‌ماه تا 6 اسفند‌ماه سال جاری با مراجعه به سایت http://jdqazvin.ir/cheraq24/contest/ در این مسابقه شرکت کنند. همچنین علاقه‌مندان برای تهیه کتاب به سایت www.yadat-bashad.ir مراجعه کنند. 
به گزارش ایکنا، این مسابقه با همکاری و مساعدت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و دانشگاه جامع ـ علمی کاربردی استان قزوین برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha