بیان دستاوردهای مستند و مستدل انقلاب؛ ‌رسالت اصلی روحانیان
کد خبر: 3785076
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

بیان دستاوردهای مستند و مستدل انقلاب؛ ‌رسالت اصلی روحانیان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه مهمترین وظیفه دستگاه های فرهنگی حفاظت از اندیشه های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و پیروی محض از مقام عظمی ولایت است، رسالت روحانیان را بیان دستاوردهای مستند و مستدل انقلاب اسلامی برای جامعه عنوان کرد.

حجت الاسلام‌والمسلمین جمال یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله دستگاه های اجرایی استان گیلان که در پیاده‌راه فرهنگی رشت در حال برگزاری است، در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به خدمات انجام ‌شده در طول چهل‌سال سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، اظهار کرد: در این سال ها گام های بلند و قابل‌توجهی در جهت خدمت‌رسانی به شهرها و روستاها برداشته ‌شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یادآور روزهای سخت جهاد، ایثار و ایمان راسخ برای تبعیت از فرمان امام خمینی(ره) و مبارزه با طاغوت است، تصریح کرد: دوران سختی را می‌گذرانیم و باید مراقب نفوذی ها باشیم و به حول قوه الهی در چهل‌سالگی انقلاب به بلوغی خواهیم رسید که الگویی برای سایر کشورهای جهان خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان مقایسه میان امروز و چهل سال گذشته را یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: ما در غرفه سازمان تبلیغات اسلامی گیلان خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در حوزه تبلیغ و اشاعه فرهنگی، دینی و اسلامی برای مخاطبان عرضه می کنیم.

یاری به اشراف کامل مردم بر تفاوت‌های میان حال حاضر و چهل سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌ صورت مستند دستاوردهای خود را برای مردم تشریح می‌کنند لذا اگر مقایسه وضعیت موجود با چهل سال گذشته به ‌صورت دقیق بررسی و منعکس شود، قطعاً نسل جوان و نوجوان امروزی از تلاش های مؤثر انجام ‌شده، مطلع خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه مهمترین وظیفه دستگاه های فرهنگی حفاظت از اندیشه های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و پیروی محض از مقام عظمی ولایت است، رسالت روحانیان را بیان دستاوردهای مستند و مستدل انقلاب اسلامی برای جامعه عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان یادآوری شهدا را ضامن پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی ‌برابر توطئه‌های دشمنان دانست و متذکر شد:‌ شهدای انقلاب اسلامی در زمان حیات پربرکت خود مایه پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی شدند و در زمان غیبت خود نیز این رسالت الهی را به ‌خوبی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به لطف خداوند متعال با رهبری امام خمینی(ره) و تلاش‌ها و مجاهدت‌های مثالزدنی ملت ایران به پیروزی رسید، تصریح کرد: اکنون تبعیت مردم از مقام معظم رهبری و حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب و نظام باعث استحکام و تداوم انقلاب اسلامی ایران شده است.

یاری نقش محوری و تعیین‌کننده مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام در چهار دهه را انکارناپذیر دانست و یادآور شد: مهمترین رویکرد و وظیفه‌ای که نسل اول تا چهارم نظام جمهوری اسلامی بر‌عهده‌ دارند این است که انقلاب را با همه فرازها و نشیب‌ها با ظرافت ها و حساسیت ها به نسل های آینده منتقل کنند.

انتهای پیام

captcha