تمرکز دشمن بر عملیات روانی/ انقلاب اسلامی قاعده دنیا را برهم زد
کد خبر: 3785146
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

تمرکز دشمن بر عملیات روانی/ انقلاب اسلامی قاعده دنیا را برهم زد

گروه اجتماعی - مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین گفت: امروز دشمن بر عملیات روانی تمرکز کرده است که در این میان ابزار جنگ امروز رسانه است.

تمرکز دشمن بر عملیات روانی/ انقلاب اسلامی قاعده دنیا را بهم زد

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی در سیزدهمین همایش اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان که پیش از ظهر امروز، 8 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی قاعده دنیا را برهم زد، پیش از انقلاب دنیا به دو بخش سلطه‌گر و زیر سلطه تقسیم می‌شد.
وی افزود: سلطه‌گران از بدو پیروزی انقلاب تلاش کردند سلطه‌گری را حفظ کنند ولی به سد انقلاب برخورد کردند و ناکام ماندند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین اظهار کرد: دشمن در خیال باطن خود در دو عرصه اقتصادی و جنگ روانی تلاش می‌کند تا به انقلاب ضربه بزند.
وی عنوان کرد: امروز همه امپراطوری‌های نظام سلطه پای‌کار آمدند تا از نظر عملیات روانی به انقلاب که توانسته ملت ایران را بسیج کند، ضربه بزنند.
حجت‌الاسلام معبودی بیان کرد: در جنگ روانی که در دنیا حاکم است نقش اصحاب رسانه در اینجا برجسته و مهم است، امروز جنگِ رسانه و اراده است و ابزار جنگ، رسانه است.
وی تأکید کرد: هر اندازه نیروهای رسانه فعال باشند ما می‌توانیم در این عرصه موفق عمل کنیم، عظمت این انقلاب را باید برای نسل جدید تبیین کنیم، در چهل‌سالگی انقلاب هر کدام از رسانه‌ها باید به یک بعد از ابعاد انقلاب بپردازند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین بیان کرد: در همه ابعاد باید تلاش و فعالیت کنیم تا این جنگ روانی که دشمن فکر می‌کند اراده ما را به‌واسطه آن می‌شکند، شکست بخورد.
انتهای پیام

captcha