تبیین موضع ایران در برابر داعش در یونان
کد خبر: 3785164
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
به مناسبت سالگرد انقلاب انجام می‌شود؛

تبیین موضع ایران در برابر داعش در یونان

گروه بین‌الملل ـ تلاش‌های رهبر معظم انقلاب و مسئولان کشورمان در مقابله با گروه تروریستی داعش در ویژه‌‌برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یونان تبیین می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، برنامه‌های فرهنگی و هنری به همت رایزنی فرهنگی ایران در یونان و با همکاری اداره‌ کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مراکز و نهادهای ملی و بومی یونان اجرا می‌شود.

این برنامه‌ها از 18 تا 21 بهمن‌ماه برگزار می‌شود و شامل برپایی نمایشگاه عکس و پوستر از پیشرفت‌های ایران امروز، جاذبه‌ها و میراث فرهنگی ایران و کارگاه و نمایش صنایع دستی با حضور دو نفر از هنرمندان و استادان کشورمان در هنر میناکاری و قلم‌زنی با همکاری و مشارکت انجمن دوستی ملل و شهرداری آتن خواهد بود.

نشست، گفت‌وگو و سخنرانی درباره جایگاه بی‌بدیل ایران در منطقه و مقابله با استکبار و تلاش‌های ارزشمند رهبری و مسئولان کشورمان در مقابله با گروه‌های تروریستی داعش از دیگر برنامه‌های این ایام است.

برگزاری هفته فیلم و سینمای ایران با همکاری مرکز فرهنگی و شهرداری «لفکادا» از تاریخ 12 تا 15 بهمن‌ماه در این شهر و پخش فیلم مستند پیشرفت‌های ایران در روز 18 بهمن‌ماه در آتن از دیگر برنامه‌های رایزنی فرهنگی ایران در یونان در چهلمین سالگرد انقلاب اعلام شده است.

در ادامه سلسله برنامه‌های رایزنی فرهنگی ایران در آتن، فصلنامه الکترونیکی «آینه» ویژه پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان چهل سال مقاومت و پیروزی، برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به زبان یونانی و انگلیسی منتشر می‌شود.

انتهای پیام

captcha