14 فیلم جشنواره فجر در ایلام نمایش داده می‌شوند
کد خبر: 3785279
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
خودآموز:

14 فیلم جشنواره فجر در ایلام نمایش داده می‌شوند

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: همزمان از دوازدهم تا هجدهم بهمن ماه ١٤ فیلم از آثار حاضر در جشنواره فیلم فجر در ٤٢ سانس در ایلام نمایش داده می‌شوند.

14 فیلم جشنواره فجر در ایلام نمایش داده می‌شوند
به گزارش ایکنا از ایلام، عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام امروز در جلسه ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان ایلام اظهار کرد: با تمهیدات سازمان سینمایی کشور و بر اساس تفاهم نامه‌ای که بین رییس سازمان سینمایی کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام منعقد شده است، از دوازدهم تا هجدهم بهمن ماه ١٤ فیلم از آثار حاضر در جشنواره فیلم فجر در ٤٢ سانس در ایلام نمایش داده می‌شوند.
وی گفت: از تعداد ١٤ فیلمی که قرار است در ایلام اکران شود، ٥ فیلم به بخش سیمرغ پروانه‌ها اختصاص دارد که با هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش استان، در شیفت صبح برای کودکان و نوجوانان این تعداد فیلم به صورت رایگان اکران خواهد شد .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: از فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ(بخش مسابقه سینمای ایران) ٩ فیلم به نمایش در می‌آید که در جدول زمانبندی جشنواره زمان و نحوه اکران آنها مشخص شده است و به هر کدام از فیلم‌ها سه سانس اختصاص یافته است .
خودآموز با اشاره به اینکه افتتاحیه‌ی این جشنواره یازدهم بهمن ماه با حضور مسئولین استانی و جمعی از چهره‌های فرهنگی و سینمایی استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: فرصت بسیار خوبی است که در مراسم افتتاحیه این جشنواره از چهره‌های شاخص سینمایی استان تجلیل و تقدیر شود .
وی در پایان افزود: خوشبختانه تجهیزات سالن سینمای فرهنگ ایلام از نظر کیفی تامین شده و مشکلی برای اکران فیلم‌ها وجود ندارد
انتهای پیام
captcha