اجرای ۱۱۱۷ عنوان برنامه همزمان با چهل سالگی انقلاب در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3785291
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

اجرای ۱۱۱۷ عنوان برنامه همزمان با چهل سالگی انقلاب در خراسان‌شمالی

گروه سیاسی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: همزمان با چهل سالگی انقلاب در استان یک هزار و ۱۱۷ عنوان برنامه در قالب کارگروه‌های فرهنگی و هنری، روحانیت و حوزه، آموزش و بسیج مردمی برپا می‌شود.

اجرای ۱۱۱۷ عنوان برنامه همزمان با چهل سالگی انقلاب در خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام محمد علی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به اجرای یک هزارو ۱۱۷ عنوان برنامه از سوی کارگروه‌های مختلف ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این در حالیست که این برنامه ها شامل ۱۵ هزار و ۷۰ فعالیت در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی است.

وی با بیان اینکه بیشترین برنامه ها در شهرستان های بجنورد، شیروان و رازوجرگلان برپا می‌شود، گفت:راه اندازی کاروان انقلاب، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، جشن بزرگ انقلاب، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان و 10 شب 40 مسجد و 40 برنامه بازی های بومی و محلی به صورت ملی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم محوری 12 بهمن نیز در 22 نقطه شهری استان برگزار می‌شود که در مرکز استان این برنامه ساعت 9 صبح در محل میدان شهید بجنورد آغاز خواهد شد، افزود: در مراسم محوری مرکز استان استاندار خراسان‌شمالی و نماینده ولی فقیه در استان به سخنرانی می‌پردازند.

سالاری با اشاره به اینکه شاهد این هستیم که دشمن با تمام توان وارد صحنه شده است، بیان کرد: دشمن هنوز ناامید نشده است و تا 12 فروردین که سالروز تثبیت انقلاب اسلامی است امید دارد.

به گفته وی برای پایداری جبهه انقلاب اسلامی نیاز است که مسئولین نیز مانند مردم در صحنه حضور پیدا کنند و پیگیر مسائل جدی در کشور باشند.

سالاری اضافه کرد:  اگر دشمن امیدی داشت که مردم ایران جشن 40 سالگی انقلاب را نمی بینند هیچ گاه علنی وارد صحنه نمی شد اما دشمنان می دانند که مردم مانند همیشه در صحنه حضور دارند، از همین جهت علنی برنامه های خود را اجرا می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: در آینده بسیار نزدیک، شاهد شکست آمریکا و جبهه استکبار خواهیم بود.

سالاری اظهار کرد: در تظاهرات جلیغه زرد ها در فرانسه، تظاهر کنندگان و مطالبه گران عکس سردار سلیمانی را به عنوان الگوی خود دردست گرفته بودند و این نشان از ضعف و از پا افتادگی جبهه استکبار است.

انتهای پیام

captcha