کاشت بیش از ۳ میلیون بوته گل در سطح شهر ارومیه
کد خبر: 3785583
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

کاشت بیش از ۳ میلیون بوته گل در سطح شهر ارومیه

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه از کاشت بیش از ۳ میلیون بوته گل همزمان با نوروز ۹۸ در سطح شهر ارومیه خبر داد و گفت: تهیه و نصب تابلو‌های گردشگری نیز در دستور کار است تا مسافران نوروزی با جاذبه‌های گردشگری استان بیشتر آشنا شوند.

کاشت بیش از 3 میلیون گل و بوته در سطح شهر ارومیه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی شایگان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه‌ ظهر امروز، 9 بهمن‌ماه‌ در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، با اشاره به اینکه زیرساخت‌های ارومیه 2020 باید آماده شود، اظهار کرد: علاوه بر این، زیرساخت‌های لازم برای انتخاب ارومیه به‌عنوان محل برگزاری لیگ ملت‌های والیبال نیز باید آماده شود.
وی ادامه داد: 50 المان نیز در سطح شهر ساخته شده که مربوط به شناساندن شهر ارومیه به‌عنوان شهر گردشگری و لیگ ملت‌های والیبال بوده و ساماندهی ورودی‌های شهر نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.
شایگان از کاشت بیش از 3 میلیون بوته گل همزمان با نوروز 98 در سطح شهر ارومیه خبر داد و افزود: تهیه و نصب تابلوهای گردشگری نیز در دستور کار است تا مسافران نوروزی با جاذبه‌های گردشگری استان بیشتر آشنا شوند.
وی با تاکید بر اینکه هر سال المان‌ها و گل‌کاری‌های جذاب‌تری را در سطح شهر اجرا می‌کنیم، بیان کرد: برگزاری جشنواره‌های گل در سطح شهر ارومیه نیز در دستور کار بوده که در سطح کشور بیش از 2 الی 3 استان این جشنواره‌ها را اجرا نکرده‌اند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه، اجرای نقاشی‌های دیواری و ساماندهی تابلوهای دیواری سطح شهر را نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان برای نوروز 98 عنوان کرد.
انتهای پیام

captcha