اقدام ابتکاری استان فارس در برگزاری جلسات توجیهی آزمون سراسری حفظ قرآن
کد خبر: 3785646
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

اقدام ابتکاری استان فارس در برگزاری جلسات توجیهی آزمون سراسری حفظ قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: مسئولان برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در فارس، در یک اقدام ابتکاری، اقدام به برگزاری جلسات توجیهی به‌صورت منطقه‌ای در این استان کردند.

به گزارش ایكنا از فارس، سید‌امیرعباس جلالی، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 9 بهمن‌ماه گفت: جلسات توجیهی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به‌صورت منطقه‌ای برای رؤسا و کارشناسان ادارات اوقاف، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش ‌و پرورش برگزار می‌شود و در این جلسات، مدیر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست اداره‌کل قرآن و عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌ و پرورش و رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس حضور داشتند.
وی افزود: دریکی از این جلسات که در محل اداره ارشاد شهرستان پاسارگاد برگزار شد، مسئولان شمال استان از شهرستان‌های آباده، اقلید، ارسنجان، بوانات و پاسارگاد شرکت کردند.
جلالی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا میزبان مسئولان شهرستان‌های شرق استان شامل فسا، استهبان، نیریز و داراب در این جلسه توجیهی بود.
رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار كرد: همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم از ادارات جنوب استان فارس و مسئولان جهرم، لارستان، اوز، گراش، خنج و قیر میزبانی کرد.
جلالی گفت: اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان کازرون میزبان مسئولان غرب استان و ادارات کازرون، رستم، ممسنی و فراشبند در جلسه توجیهی بود.
رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان فارس ادامه داد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز از مسئولان شیراز، سپیدان، سروستان، مرودشت، بیضا، فیروزآباد، کوار و خرامه میزبانی کرد.
انتهای پیام

captcha