همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3785754
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب» در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد از برگزاری نهمین همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب» در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری نهمین همایش قرآن، کتاب انقلاب در این استان خبر داد و اظهار کرد: این همایش روز سه‌شنبه، 16 بهمن ماه جاری در استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این همایش ویژه جامعه قرآنی استان و نهمین دوره آن به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر با همکاری تبلیغات اسلامی استان، اوقاف و امورخیریه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برپا می‌شود.
حجت‌الاسلام مطهریان قرائت قرآن توسط قاریان بین‌المللی استان، سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، داور بین‌المللی و نماینده استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری و جمع‌ خوانی قرآن را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این همایش برشمرد.
وی ادامه داد: در این مراسم از 22 نفر حافظ 22 جزء به بالای قرآن که متولد سال 1357 باشند و همچنین 22 نفر مربی قرآن متولد بهمن 57 تجلیل خواهد شد.
مطهریان با اشاره به اینکه مسابقه عمومی قرآن، کتاب انقلاب نیز برگزار و نتایج و اهدا جوایز در این مراسم انجام خواهد شد از تمام فعالان قرآنی استان جهت شرکت در این مراسم باشکوه که 16 بهمن ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا در محل امامزاده سیدجعفر محمد ع یزد برگزار می شود، دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام

captcha