هنرمندان؛ ثبت‌کنندگان اصلی روند انقلاب
کد خبر: 3785821
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

هنرمندان؛ ثبت‌کنندگان اصلی روند انقلاب

گروه فرهنگی ــ مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: هنرمندان عرصه انقلاب، ثبت‌کنندگان اصلی روند انقلاب هستند که نسل‌های مختلف را به‌خوبی در معرض این اتفاقات قرار می‌دهند.

به گزارش ایکنا از یزد، احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد، امروز، 10 بهمن در مراسم «انقلاب به روایت هنر» اظهار کرد: ما تعاریف متعددی از هنر داریم و افراد مختلفی نیز آن را به روش‌ها و مکتب‌های گوناگون معرفی کرده‌اند اما در این میان وجه مشترک تعاریف هنر به نوعی بازتاب دهنده زیبایی است و پرسش «زیبایی چیست؟» است.
وی افزود: ارزش و ارجمندی هنر به سطوح مختلف آن بر می‌گردد و اگر این هنر جسمانی باشد، قیمت و سطحی خاص دارد اما اگر زیبایی روحانی را در بر بگیرد، ارزشمندی متفاوت و بالاتری دارد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد بیان کرد: هنرمندانی که در عرصه هنر انقلاب در سطوح و بخش‌های مختلف پرداخته اند که هر کدام تأثیرگذاری متفاوتی در انقلاب داشته‌اند و امروز نیز می‌توان با بهره‌مندی از این هنرمندان به خوبی روند انقلاب را به جامعه نشان داد.
پهلوانیان با اشاره به تاثیر زبان هنر در ثبت انقلاب گفت: هنرمندان عرصه انقلاب، ثبت کنندگان اصلی روند انقلاب هستند که می‌توانند نسل‌های مختلف را به خوبی در معرض این اتفاقات قرار می‌دهد.
یادآور می شود نشست «انقلاب به روایت هنر» در قالب برنامه‌های دیروز، امرو، فردا و در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی به همت دبیرخانه کانو‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد یزد در محل انجمن سینمای جوان استان برگزار شد که در پایان این نشست که جمعی از مسئولاتن استان حضور داشتند، از هنرمندان انقلاب اسلامی تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha