فعالیت چهار مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در آذربایجان غربی
کد خبر: 3786111
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۳

فعالیت چهار مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در آذربایجان غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی-رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از فعالیت چهار مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: این مراکز در ارومیه، خوی، تکاب و میاندوآب مشغول به فعالیت هستند.

فعالیت چهار مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در آذربایجان غربی

حافظ ابراهیمی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به فعالیت چهار مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در استان، بیان کرد: این مراکز در ارومیه، خوی، تکاب و میاندوآب مشغول به فعالیت هستند.
وی ادامه داد: یک مرکز مجازی نیز در مرکز استان و در محل مسجد نرجس خاتون ارومیه وجود دارد که ثبت‌نام‌کنندگان صرفا از طریق تماس تلفنی، اقدام به حفظ قرآن کریم می‌نمایند و همچنین با توجه به تاکید سازمان درخصوص واگذاری و برون‌سپاری مراکز تخصصی به موسسات قرآنی، اداره کل اوقاف موفق گردیده تا در کمترین فرصت، نسبت به برون‌سپاری مراکز تخصصی اقدام نماید.
ابراهیمی افزود: از کل سهمیه ابلاغی سازمان در طرح تربیت حافظان قرآن کریم به تعداد 8100 نفر در شش ماهه دوم تعداد 5500 نفر در حال حاضر در سامانه جامع حفظ و قرائت قرآن کریم سازمان اوقاف در سایت www.iranquran.ir ثبت‌نام کرده‌اند.
وی یادآور شد: از این تعداد بیشترین ثبت‌نام مربوط به شهرستان‌های مهاباد، چایپاره و بوکان بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این تعداد به بیش از 80 درصد برسد.
انتهای پیام

captcha