تجلیل از مهدی نورمحمدی و فتح‌اله امیری در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در ایلام
کد خبر: 3786132
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

تجلیل از مهدی نورمحمدی و فتح‌اله امیری در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در ایلام

گروه فرهنگی - دبیر اجرایی برگزاری جشنواره فیلم فجر در ایلام با اشاره به اینکه در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در ایلام از مهدی نورمحمدی و فتح‌اله امیری تجلیل می‌شود، گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در ایلام روز پنجشنبه یازدهم بهمن ماه ساعت ١٩ در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ایلام برگزار می‌شود.

تجلیل از مهدی نورمحمدی و فتح‌اله امیری در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، محمد حاجیان، دبیر اجرایی برگزاری جشنواره فیلم فجر در ایلام اظهار کرد: از دوازدهم تا هجدهم بهمن ماه ١٤ فیلم از آثار حاضر در جشنواره فیلم فجر در ٤٢ سانس در ایلام به نمایش در می آیند.
دبیر اجرایی برگزاری جشنواره فیلم فجر در ایلام با اشاره به اینکه افتتاحیه این جشنواره یازدهم بهمن ماه با حضور مسئولین استانی و جمعی از چهره های فرهنگی و سینمایی استان برگزار می شود، تبیین کرد: فرصت بسیار خوبی است که در مراسم افتتاحیه این جشنواره از چهره های شاخص سینمایی استان تجلیل و تقدیر شود، تجلیل از دو مستند ساز بین‌المللی استان ایلام یعنی مهدی نورمحمدی و فتح‌اله امیری به همراه عواملی که در آثارشان حضور داشته اند از برنامه های اصلی مراسم افتتاحیه خواهد بود.
وی اظهار کرد: از تعداد ١٤ فیلمی که قرار است در ایلام اکران شود، ٥ فیلم به بخش سیمرغ پروانه‌ها اختصاص دارد که با هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش استان، در شیفت صبح برای کودکان و نوجوانان این تعداد فیلم به صورت رایگان اکران خواهد شد.
حاجیان تاکید کرد: از فیلم های حاضر در بخش سودای سیمرغ (بخش مسابقه سینمای ایران) ٩ فیلم به نمایش در می آید که در جدول زمانبندی جشنواره زمان و نحوه اکران آنها مشخص شده است و به هر کدام از فیلم‌ها سه سانس اختصاص یافته است.
انتهای پیام
captcha