امروز ایران در اوج عزت داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی است
کد خبر: 3786234
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
نماینده ولی فقیه در کشور سوریه:

امروز ایران در اوج عزت داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی است

گروه بین‌الملل ــ نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت 40 بهار در کمال عزت و کرامت خود در ایران، محور مقاومت و بلکه همه جهان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایکنا از سوریه؛ آیت‌الله سیدابوالفضل طباطبایی اشکذری در جشن پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی در دمشق گفت: امروز نیز همانند 40 سال قبل که همه دنیا انقلاب را با نام امام خمینی(ره) شناختند، راه و مسیر انقلاب با نام ایشان شناخته می‌شود.

وی در ادامه همایش «اربعون ربعیاً» که در پایتخت سوریه برگزار شد، بیان کرد: توانمندی و روح بزرگ معنوی امام خمینی(ره) که ناشی از اراده محکم و اندیشه والای ایشان بود، روح مقاوم ملت ایران را به ملت‌های دنیا تزریق کرد.

طباطبایی اشکذری در ادامه افزود: اگر ما در برهه کنونی شاهد آنیم که بسیاری از ملت‌ها جرئت ایستادن در برابر ظالمان را دارند، همچون روحیه ستودنی ملت فلسطین در برابر اسرائیلیان و یا محور مقاومت (سوریه، عراق، بحرین، یمن و..) تمام این‌ها مرهون همان چیزی است که امام به ملت ایران داد.

وی تأکید کرد: هم‌اکنون در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب به تمام دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران می‌گوییم که 40 سال تلاش کردید تا ما نباشیم، اما امروز به خوبی همگان می‌بینند که  در کمال عزت و کرامت هستیم.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه گفت: هم‌اکنون برخلاف خواست دشمنان در کمال عزت و کرامت برقرار هستیم و این بودنمان صرفاً در ایران نیست بلکه روح انقلاب اسلامی در محور مقاومت و در جهان جاری است.

یادآور می‌شود، در ابتدای مراسم پس از قرائت قرآن سرود ملی جمهوری عربی سوریه و جمهوری اسلامی ایران بخش و توسط حاضران خوانده شد.

امروز ایران در اوج عزت داخلی، منطقه‌ای و بین المللی قرار دارد.

امروز ایران در اوج عزت داخلی، منطقه‌ای و بین المللی قرار دارد.

 

انتهای پیام

captcha