اجرای 32 برنامه در 40 عنوان در منطقه شمال غرب شیراز
کد خبر: 3786239
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
در جشن چهل سالگی انقلاب؛

اجرای 32 برنامه در 40 عنوان در منطقه شمال غرب شیراز

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز از برگزاری 32 برنامه محوری و هر كدام در 40 عنوان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط بسیج در شمال غرب شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 11 بهمن‌ماه به تشریح برنامه‌های در ایام دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: شعار محوری امسال دهه فجر «افتخار به گذشته و امید به آینده» است که حوزه‌های مقاومت و مراکز بسیج 32 ویژه برنامه محوری که هر یک از این برنامه‌ها در زمینه‌های مختلف، چهل برنامه شامل می‌شود را اجرا خواهند كرد.
وی افزود: نواختن چهل زنگ انقلاب در مدارس، چهل خدمت بسیج سازندگی از جمله شروع به ساخت زمین ورزشی در گویم و قصر قمشه، توزیع 1040 بسته حمایتی به اقشار کم درآمد، برگزاری چهل کارگاه کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی از جمله این برنامه‌ها هستند.
حسینی همچنین تقدیر از چهل نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی، برپایی چهل نشست بصیرتی، برگزاری چهل نمایش اقتدار گشت محله محور بسیج، برپایی چهل برنامه گرامیداشت شهدا و مسابقات فوتسال بسیج را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.
به گفته وی، رزمایش رسانه‌ای با تبیین دستاوردهای انقلاب در بخش‌های مختلف، برپایی چهل جشن انقلاب در محله و شهرک‌ها، تجلیل از چهل کاسب نمونه، چهل مانور نسیم محبت، حمایت از چهل دانش‌آموز محروم، پرده‌خوانی از دستآوردها و رویش‌های انقلاب در مدارس و پخش چهل مستند و فیلم از دیگر برنامه‌های گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی هستند.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز بیان كرد: در 4 دهه انقلاب علی‌رغم سختی‌ها و مشکلات این نظام به اقتدار و سرزندگی تبدیل شده است و طلیعه دهه پنجم انقلاب سرآغاز خود باوری، اتکا به توانمندی‌های داخلی برای خدمت به مردم است.
وی ادامه داد: گستره تفکرات انقلاب اسلامی اقتدار و نفوذ منطقه‌ای به ارمغان داشت تا جایی که ما امروز در دهه پنجم انقلاب توانستیم جلوی سیطره توطئه‌های استکباری را در منطقه بگیریم و اگر بر همین راهبرد در حوزه‌های مختلف هوشمندانه و مدبرانه با کار جهادی و انقلابی به پیش برویم بسیاری از مشکلات داخلی پیش روی مردم برداشته می‌شود.
انتهای پیام

captcha