ایجاد شور و نشاط انقلابی در محلات بابلسر با اجرای برنامه‌های دهه فجر
کد خبر: 3786268
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
فرماندهی سپاه ناحیه بابلسر خبر داد؛

ایجاد شور و نشاط انقلابی در محلات بابلسر با اجرای برنامه‌های دهه فجر

گروه اجتماعی- فرماندهی سپاه ناحیه بابلسر گفت: سپاه شهرستان بابلسر از 27 آبان ماه امسال به پیشواز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رفته‌ تا با اجرای برنامه‌های متنوع در محلات، شور و امید انقلابی را در دل مردم زنده کند.

ایجاد شور و نشاط انقلابی با اجرای برنامه‌های دهه فجر در محلات بابلسربه گزارش خبرگزاری ایکنا از مازندران، سیدمصطفی موسوی نژاد فرمانده سپاه ناحیه بابلسر 11بهمن ماه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه بابلسر با اشاره به نقش بی‌بدیل خبرنگاران در خنثی کردن جنگ رسانه‌ای تمام عیار دشمنان اسلام علیه انقلاب اسلامی، گفت:  خبرنگاران افسران جنگ نرم در مقابل چنگ پیچیده دشمنان هستند و بایستی قدر این موقعیت و جایگاه ویژه و حساس خود را بدانند.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمن در تمام عرصه‌ها برای صدمه به نظام جمهوری اسلامی  تلاش فراوانی کرد اما با این وجود، ضربات و شکست‌های سنگینی بر دشمنان وارد آمد که قابل شمارش نیست.
فرماندهی سپاه ناحیه بابلسر تصریح کرد: دشمنان  تلاش‌ها و دسیسه‌های بسیاری جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند اما ما  خدا را شاکریم با وجود تمام توطئه‌ها و دشمنی‌ها جشن 40 سالگی انقلاب را با شکوه‌تر از گذشته با حضور پرشور مردم برگزار می کنیم و در سایه تدابیر رهبر انقلاب اسلامی تمام توطئه‌های دشمنان همچون گذشته خنثی می‌شود.
موسوی نژاد در ادامه با ارایه این مطلب که  سپاه شهرستان بابلسر این افتخار را دارد از 27 آبان ماه امسال به پیشواز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رفته‌ و با اجرای برنامه‌های متنوع در محلات، شور و امید انقلابی را در دل مردم زنده کند.
  فرماندهی سپاه ناحیه بابلسر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، جهل برنامه به مناسبت دهه فجر در سطح 40 محله شهرستان بابلسر در قالب هفت کمیته آغاز شد و تا کنون در 19 محله به  اجرا درآمد و قرار است تا 10 اردیبهشت‌ماه نیز در سطح محلات دیگر به  اجرا درآید و تا  تعداد اجرای این برنامه به چهل محله برسد.
وی از توزیع سبد کالا بین محرومان خبر داد و افزود: ویزیت رایگان و ارائه خدمات پزشکی به محلات، کمک به نیازمندان، برپایی غرفه‌های اقتصاد مقاومتی در محلات، برگزاری مسابقات بومی محلی و برپایی بازارچه اقتصاد مقاومتی از جمله خدماتی است که در این طرح به محلات ارایه می شود.
موسوی نژاد افزود:  100 عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه شهرستان بابلسر در ایام الله دهه فحر  در دستور کار داریم که 40عنوان از این برنامه‌ها در قالب طرح امام است. دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، اجرای برنامه 10شب 10مسجد، ساخت خانه محرومان، کلنگ زنی پنج خانه محروم و برگزاری نمایشگاه عطر فاطمی از جمله برنامه‌های سپاه در ایام الله دهه فجر است.
وی گفت: مسابقات کتاب خوان، حمل نمادین مشعل انقلاب، اجرای رادیو انقلاب در مدارس و محلات، برگزاری پیاده روی خانوادگی، اجرای طرح 40 انشا 40 مقاله در سطح 40 مدرسه بابلسر و میزبانی مجمع  فرماندهان و پیشکسوتان استانی تحت عنوان بسیج میقات از دیگر برنامه‌های شاخص ما در ایام الله دهه فجر است.
در پایان این نشست خبری از خبرنگارن فعال عرصه خبر و نیز خبرنگار ایکنا در شهرستان بابلسر با حضور فرماندهی و پیشکسوتان عرصه خبر این شهرستان  تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام
ایجاد شور و نشاط انقلابی در محلات بابلسر با اجرای برنامه‌های دهه فجر
captcha