برپایی ۸۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در خراسان شمالی
کد خبر: 3786290
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

برپایی ۸۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در خراسان شمالی

گروه اجتماعی-مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان‌شمالی از برپایی 80 نمایشگاه مدرسه انقلاب در دو بخش نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی در آستانه چهل سالگی انقلاب خبرداد.

برپایی ۸۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در خراسان شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، یاسر خطیب، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان امروز 11 بهمن ماه در نشست خبری اظهار کرد:با توجه به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، فعالیت های دانش آموزان برای آماده شدن در این مراسم از 22 بهمن سال گذشته آغاز شده و نمایشگاه های مدرسه انقلاب بخش مهمی از این برنامه ها است که هر ساله به نقطه عطفی در ایام الله دهه فجرتبدیل شده است.
وی با اشاره برپایی 80 نمایشگاه مدرسه انقلاب در سطح استان به صورت نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی، افزود: در بخش نمایشگاهی بعد از تشکیل گروه‌های دانش آموزی براساس موضوعات مشخص شده به مطالعه و تحقیق، تولید محصولات نمایشگاهی، برپایی ابتکارات دانش آموزی و در نهایت بعد از افتتاح نمایشگاه دانش آموزان به روایتگری در باب موضوع غرفه خود می پردازند.
وی ادامه داد: در بخش غیرنمایشگاهی در چهار گروه تئاتر، سرود، داستان و ایده های انقلابی برگزار می شود و اصلی ترین هدف برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب تبدیل مدرسه از لحاظ ظاهری به یک مدرسه انقلابی در دهه فجر است.
خطیب با اشاره به اینکه امسال هفتمین دوره نمایشگاه مدرسه انقلاب در خراسان‌شمالی برگزار می شود، گفت: نمایشگاه با دست سازه‌های دانش آموزان و روایتگری آنها توانسته خودش را ممتاز کند.
وی عنوان کرد: نمایشگاه درسه محور دیروزما، امروزما و فردای ما اجرا می شود که در بخش دیروز ما در غرفه های کارنامه سیاه پهلوی و اسوه ها انقلابی ابتدا و قبل از انقلاب را به تصویر می کشند و روایتگری می کنند.
خطیب بیان کرد: علاوه بر این در بخش امروز ما در غرفه های آفتاب ولایت، دیوار فردا و در بخش فردای ما انصارالمهدی و سیمای حکومت مهدوی را به همراه خواهیم داشت.
انتهای پیام.

 

captcha