امام راحل عزت و عظمت را برای ملت ایران به ارمغان آورد
کد خبر: 3786367
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

امام راحل عزت و عظمت را برای ملت ایران به ارمغان آورد

گروه سیاست واقتصاد ــ فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که ۱۲ بهمن‌ماه سالروز ورود امام راحل به وطن است، اظهار کرد: امام خمینی با خود عزت، عظمت و اسلام را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

امام راحل عزت و عظمت را برای ملت ایران به ارمغان آورد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، 12 بهمن در آیین اختتامیه کنگره ملی فرهنگ و هنر سپاه و آغاز گرامیداشت چهل سالگی انقلاب با بیان این‌که ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام راحل به وطن است، اظهار کرد: امام راحل با خود عزت، عظمت و اسلام را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی با تأکید بر این‌که دهه فجر تجلی میثاق امت با ولایت است، گفت: شهر تبریز دیار علامه‌ها، باکری‌ها، شفی‌زاده‌ها و تجلایی‌هاست و این خطه ۱۰ هزار شهید در دفاع مقدس هدیه دارد و همه اولین‌های این خطه از هنر، دین و ایثار است.

خرم با بیان این‌که همه دوستان و دشمنان انقلاب به اقتدار نظامی، دفاعی، موشکی و دفاع مقدس ایران اذعان دارند، افزود: این کنگره نیز ثابت کرد که جوانان ایرلنی اقتدار فرهنگی و هنری را هم داشته و برای نسل‌های بعدی معرفی می‌کنند.

فرمانده سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که آثار ارائه شده در کنگره از امام راحل، اسلام، استقامت، مقاومت و ایثار بود، افزود: تمتمی برنامه‌های اجرا شده برای عزت آفرینی از این کنگره به یادگار خواهد ماند.

وی با بیان این‌که انسان‌سازی، تعقل، تهدیب و... از جمله پیام‌های این کنگره بود، افزود: هنرمندان انقلاب طی این چند روز پیام‌های انقلاب را در قالب هنر و شعر بیان کردند.

خرم در این خصوص متذکر شد: متأسفانه سیاست در دنیای امروز از هنر استفاده ناشایست می‌کند و در خدمت خشونت، شهوت و استحاله هویت انسان قرار می‌دهد.

انتهای پیام

captcha