چهل سالگی؛ سن بلوغ انقلاب اسلامی
کد خبر: 3786372
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

چهل سالگی؛ سن بلوغ انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی- استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که چهل سالگی سن بلوغ است و ما تازه در ابتدای راه قرار داریم، بیان کرد: دشمنان از حربه‌چینی خسته شده‌اند و تاکنون نیز هر آنچه که به فکرشان می‌رسید انجام دادند، اما مستأصل شده و انقلاب چون طوفان در مسیر خود پیش می‌رود.

چهل سالگی؛ سن بلوغ انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 12 بهمن در آیین اختتامیه کنگره فرهنگ و هنر سپاه و آغاز گرامیداشت چهل سالگی انقلاب، اظهار کرد: به روح بلند شهدا و امام راحل که موهبت الهی به نام انقلاب را به ارمغان آوردند، ادای احترام می‌کنیم.

وی با بیان این‌که بخشی از دستاوردهای انقلاب در قالب نمایشگاه چهل سالگی به نمایش گذاشته شده است، گفت: دستاوردهای مادی، عمرانی و خدماتی یک سوی دستاوردهای انقلاب است، اما هویتی که انقلاب به ما ارزانی کرده و افتخاری که هر ایرانی به عنوان انسانی مستقل و آزاده در وجودش حس می‌کند، دستاوردی بس بزرگ و ارزشمند است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به تعداد روزنامه‌ها، سایت‌های خبری و تشکل‌ها در استان، گفت: در کدام کشور به اندازه جمهوری اسلامی ایران، مردم سالاری وجود دارد؟ هر سال بطور متوسط یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که چهل سالگی سن بلوغ است و ما تازه در ابتدای راه قرار داریم، افزود: دشمنان از حربه چینی خسته شده‌اند و تاکنون نیز هر آنچه که به فکرشان می‌رسید انجام دادند، اما مستأصل شده و انقلاب چون طوفان در مسیر خود پیش می‌رود.

پورمحمدی با بیان این‌که انقلاب از بسیاری فراز و فرودها عبور کرده است، گفت: در سایه جنگ صنایع هوا و فضای کشور این چنین رشد کرد و تحریم‌ها نیز هرچند مشکلاتی ایجاد می‌کند اما قطعا از این توطئه‌ها عبور خواهیم کرد و شرایط به نفع کشور تمام خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی، به دستاوردهای عظیم انقلاب و وجود جوانان انقلابی و متدین اشاره کرد و گفت: انقلاب اگر یک ریزش داشته باشد، ده‌ها رویش دارد.

انتهای پیام

captcha