ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی از توطئه‌های دشمن است
کد خبر: 3786376
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی از توطئه‌های دشمن است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه بیرجند گفت: ایجاد اختلاف در جامعه با عنوان قومیت، زیان، دین و مذهب، از توطئه‌های دشمن است تا جامعه اسلامی ما از تولید فکر باز بماند.

ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی از توطئه‌های دشمن استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز، ۱۲ بهمن، در خطبه‌های نمازجمعه بیرجند اظهار کرد: انسان‌های متفکر، انقلاب ما را براساس اسلام شناسی و علم شناسی بررسی می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت خنثی کردن توطئه‌ای دشمن، افزود: دشمن با ایجاد تروریست با عنوان مذهبی از سال‌ها قبل وهابیت، طالبان، سپاه صحابه، داعش یا گروه‌های منحط دیگری را پرورش داده و هدفش علاوه بر تخریب شهرها، هتک ناموس و کشتار مسلمین توسط مسلمانان این است که افکار عمومی در سطح جهان به اسلام نزدیک نشوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به تحولات کشورهای اروپایی، بیان کرد: آنانی که امروز به عنوان جلیقه زردها در فرانسه پیدا می‌شوند و از هیچ چیز فروگذار نمی‌کنند و مقاومت می‌کنند چراکه معتقدند در مقابل سیستم لیبرال سرمایه داری باید با تمام توان بایستیم که این تفکر را از انقلاب اسلامی گرفته‌اند و این امر به معنای صدور انقلاب اسلامی است.

عبادی اظهار کرد: ما در انقلاب اسلامی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم اما دشمن هم در حوزه شیطنت بسیار قوی است و در سیستم‌های تبلیغاتی مجهز است.

وی با بیان اینکه دشمن فرصت فکر کردن را از جامعه می‌گیرد، تصریح کرد: ترور شخصیت‌های فهیم، آگاه، انسان شناس و مکتب شناس از کارهای دشمن است.

امام جمعه بیرجند افزود: دشمن، مغز مطهری‌ها و بهشتی‌ها را هدف قرار می‌دهد و 17 هزار نفر از انسان‌های صالح، اندیشمند و کارآمد را از صحنه خارج می‌کند.

عبادی بیان کرد: انسان‌ها معدن هستند و تا ذخایر معدن تبدیل نشود تفاوتی بین سنگ معدن با سنگ معمولی نیست بنابراین باید هریک با دیگری تبادل و هر کدام از استعداد یکدیگر استفاده کنند تا تمام ظرفیت‌ها شکوفا شود اما لازمه این تبادل، جامعه است.

وی ادامه داد: لازمه جامعه، قانون است و لازمه قانون، حکومت است و هیچ مسئله‌ای در دین به اندازه حکومت اهمیت ندارد چراکه در سایه حکومت است که تمام استعدادهای بشر رشد می‌کند و در غیر این صورت این استعدادها ضایع می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: ایجاد اختلاف در جامعه با عنوان دین، مذهب، قومیت یا زبان از توطئه‌های دشمن است تا جامعه اسلامی ما از تولید فکر باز بماند.

عبادی یادآور شد: براساس تاریخ، حکومت‌ها براساس انگیزه‌های گوناگون انحرافی با اسامی و القاب فریبنده متعدد برای انواع سوءاستفاده‌ها تشکیل می‌شدند چراکه نه حکومت‌ها حکومت هستند و نه قانون آن‌ها در راستای علم و عقل است.

انتهای پیام

captcha