شکستن تحریم‌ها و تهدید‌های استکبار جهانی؛ بزرگترین هنر انقلاب اسلامی
کد خبر: 3786473
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

شکستن تحریم‌ها و تهدید‌های استکبار جهانی؛ بزرگترین هنر انقلاب اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه اردبیل بزرگترین هنر انقلاب اسلامی را شکستن غول تحریم‌ها و تهدید‌های ستکبار جهانی اعلام و اظهار کرد: در این ۴۰ سال ملت ما با وحدت و همگرایی توانسته است استقلال و حاکمیت ملی خود را مورد حفاظت و صیانت قرار دهد.

شکستن تحریم‌ها و تهدید‌های استکبار جهانی، بزرگترین هنر انقلاب اسلامی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل روز گذشته، ۱۲ بهمن‌ماه در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در مصلی اردبیل اظهار کرد: انقلاب اسلامی ظهور و بروز اراده ملت در صیانت از عزت، شرف و بزرگی بوده به طوری که در این ۴۰ سال حتی در سخت‌ترین شرایط و بحرانی‌ترین وضعیت کشور ما توانسته استقلال ملی و منافع خود را مراقبت کند.
وی بیان کرد: ما در قالب این نمایشگاه‌ها باید کارآمدی نظام اسلامی را به عموم هموطنان به‌ویژه نسل نوجوان و جوان نشان دهیم و چه بهتر است که این نمایشگاه‌ها به شکل دائمی برپا شده تا برخلاف ادعای دشمنان انقلاب تمام اتفاقات ۴۰ سال همچون آئینه‌ای شفاف در معرض دید قرار گیرد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری ضرورت بازدید دانش‌آموزان را از غرفه‌های این نمایشگاه یادآور شد و گفت: در همین غرفه‌های نمایشگاه شرکت برق، گاز، امور آب، راه و شهرسازی و ... دستاورد ۴۰ ساله خود را به نمایش گذاشتند تا همه بدانند ما قبل از انقلاب چه تعداد مشترک برق، گاز، آب و ... داشتیم و امروز این تعداد به چه میزان رسیده است.
عاملی افزود: در همین ۴۰ سال اقدامات خوبی در رفع محرومیت به‌ویژه مهار آب‌ها انجام شده که قبل از انقلاب هیچ خبری از آن‌ها نبود و همه این زیرساخت‌ها ایجاب می‌کند تا ما از این به بعد نیز شاهد افزایش خدمات‌رسانی به هموطنان باشیم.
وی بزرگترین هنر انقلاب اسلامی را شکستن غول تحریم‌ها و تهدید‌های استکبار جهانی اعلام و اظهار کرد: در این ۴۰ سال ملت ما با وحدت و همگرایی توانسته است استقلال و حاکمیت ملی خود را مورد حفاظت و صیانت قرار دهد و برای رسیدن به این آرمان بلند شهدایی را تقدیم کردیم که امروز ما به مقام شامخ آن‌ها عرض ارادت داریم.
امام جمعه اردبیل دهه فجر را فرصت خوب برای تشریح و بیان دستاورد‌ها به زبان هنرمندانه و ساده و صریح اعلام کرد و گفت: بهتر است دستگاه‌های مختلف اجرایی در گرامیداشت دهه فجر همچون هفته دولت دستاورد‌ها را به شکل ساده تبیین کنند تا بازدیدکنندگان از این نمایشگاه با احساس غرور و عظم در سنگر دفاع از این کشور و انقلاب حضور دارند.
عاملی اضافه کرد: مدیران ما به رغم همه شرایط سخت و بحرانی سعی می‌کنند در سنگر خدمت‌رسانی به مردم شبانه‌روز حاضر باشند که طوری که اکثر این مدیران از بابت درد و فشاری که تحمل می‌کنند قرصی شده و حتی نتوانستند انتظارات خانواده‌های خود را از بابت آرامش و آسایش تامین کنند.
وی بیان کرد: بزه مدیریتی سبب شده تا عده‌ای به چشم بدبینی به مدیران نگاه کنند در حالی که ما مدیران توانمندی را در همین استان سراغ داریم که با وجود تحمل همه فشار‌ها و سختی‌ها در این ۴۰ سال از بابت کار و تلاش خم به ابرو نیاوردند.
امام جمعه اردبیل همچنین از تلاش و زحمات خبرنگاران و رسانه‌ها در انعکاس فعالیت‌ها و دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب قدردانی کرد و گفت: رسانه‌ها نیز همدوش با مدیران و مسئولان سعی دارند تا هنر انقلاب اسلامی را در این ۴۰ سال در ابعاد مختلف به قلم و تصویر کشیده و آن را به شایستگی تبیین کنند.
انتهای پیام

captcha