برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب در فارس محله‌محور برگزار می‌شود
کد خبر: 3786545
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب در فارس محله‌محور برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به برنامه‌های این اداره در جشن چهل‌سالگی انقلاب گفت: برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب را به صورت محله‌محور اجرا می‌کنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس امروز، 13 بهمن‌ماه گفت: به‌منظور بهره‌گیری ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب مقدس اسلامی و پاسداشت دستاوردهای خون شهدا و چهل سال مقاومت امت ولایتمدار ایران اسلامی برنامه‌های محله‌محور جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را اعلام کرده‌ایم.
وی با بیان اینكه ما ایستاده و امید به آینده داریم تا پرچم اصلی انقلاب را به صاحب اصلی آن یعنی امام عصر(عج) بدهیم، افزود: حضور حماسی در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سبب می‌شود تا هیمنه دشمن شکسته شود.
مهرابی، تشکیل ستاد برگزاری مراسم جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی و تشکیل کمیته‌های فرهنگی، تبلیغات، سمعی و بصری، پشتیبانی و نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله را برنامه‌های ایام دهه مبارکه فجر دانست و افزود: برپایی نمایشگاه و پخش کلیپ‌های انقلابی از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام در دستور کار قرار گرفته است.
مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در پایان با اشاره به تقارن ایام دهه فجر با شهادت حضرت زهرا(س) گفت: همچنین در ایام دهه مبارکه فجر برنامه‌ریزی مطلوبی جهت شهادت حضرت زهرا(س) و تبیین شخصیت انقلابی انجام شده است.
انتهای پیام

captcha