بهترین راه گرامی‌داشت یاد شهدا، تداوم راهشان است
کد خبر: 3786622
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

بهترین راه گرامی‌داشت یاد شهدا، تداوم راهشان است

گروه اجتماعی ــ استاندار سمنان با بیان اینکه آینده فردای ایران متعلق به دانش‌آموزان امروز کشور است، گفت: در طی این چهل سال آنچه بر ما گذشت جز افتخار و سربلندی نیست و دانش‌آموزان باید بدانند که بهترین راه گرامی‌داشت یاد شهدا، تداوم راهشان است.

بهترین راه گرامی‌داشت یاد شهدا، تداوم راهشان است

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان  صبح امروز، 13 بهمن در مراسم نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه شبانه‌روزی کوثر میامی با بیان اینکه نهضت علمی بزرگی در کشور ایجاد شده که شما عزیزان باید ادامه‌دهنده آن باشید، اظهار کرد: در طی این چهل سال آنچه بر ما گذشت جز افتخار و سربلندی نیست همچنین دانش‌آموزان باید بدانند که بهترین راه گرامی داشت یاد شهدا، تداوم راهشان است.

وی با بیان اینکه چهل سال پیش جوانان انقلابی و مومن ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند و حماسه‌ای پر شور را رقم زدند، گفت: آینده کشور متعلق به شما دانش‌آموزان است و مدیران آینده‌ جامعه ما شما هستید.

استاندار سمنان ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی به مثابه راهی برای شکست دشمنان اسلام بود و یکی از اهداف مهم انقلاب ساقط کردن رژیم  طاغوت بود که افتخارش تداوم دو هزار و ۵۰۰ سال شاهنشاهی در ایران محسوب می‌شد که امروز باید پاسداری از این نعمت بزرگ را در دستور کارمان قرار دهیم.

به گفته آشناگر مردم با پایمردی از این آرمان‌های انقلابی دفاع کرده و مقابل دسیسه‌های دشمن ایستاده و همواره پشتیبان نظام ولایت فقیه هستند؛ لذا دشمنان نمی‌توانند به این کشور و انقلاب گزندی برسانند.

یادآور می‌شود، افتتاح متمرکز ۹۰ پروژه در میامی به‌مناسبت دهه فجر از دیگر برنامه‌های سفر استاندار به این شهرستان است.

انتهای پیام

captcha