کاروان قرآنی آیه‌های نور در مغان به روایت تصویر
کد خبر: 3786726
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

کاروان قرآنی آیه‌های نور در مغان به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ کاروان قرآنی مؤسسه آیه‌های نور اردبیل به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه با حضور در شهرستان‌های این استان همزمان با فجر فاطمی به اجرای برنامه‌های قرآنی می‌پردازد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کاروان قرآنی مؤسسه آیه‌های نور اردبیل متشکل از قاریان و حافظان جوان و ممتاز کشوری، گروه تواشیح و هم‌خوانی نوجوانان این استان، پنج‌شنبه، ۱۱ بهمن‌ماه در اولین روز از سفر خود به شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز منطقه مغان به اجرای برنامه‌های قرآنی پرداختند.
محفل انس با قرآن در بیله‌سوار
در اولین برنامه این کاروان که در شهرستان بیله‌سوار با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد، قاریان سیامک اصلانی و پویا ضرابی آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند.
در ادامه حجت‌الاسلام جدایی، امام جمعه بیله‌سوار با قدردانی از حضور کاروان قرآنی آیه‌های نور و شرکت‌کنندگان با اشاره به حدیثی از پیامبر اعظم(ص)، گفت: فردی که مطلبی از قرآن در سینه‌اش نباشد، همچون خانه خرابه‌ای است که هر چیز بی‌ارزشی در آن جای می‌گیرد.
اجرای گروه تواشیح مؤسسه آیه‌های نور و تلاوت اختتامیه توسط محمد اسمعیلی، قاری ممتاز کشور از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
محفل انس با قرآن در اصلاندوز
همچنین دومین محفل این کاروان قرآنی با حضور امام جمعه و مسئولان محلی و نیروهای نظامی و انتظامی اصلاندوز در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
سخنرانی امام جمعه اصلاندوز، اجرای گروه تواشیح و تلاوت محمد اسمعیلی و اکبر عباس‌زاده از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

محفل انس با قرآن در نمایشگاه فرهنگی مذهبی یاس کبود
سومین برنامه کاروان قرآنی آیه‌های نور اردبیل به‌مناسبت ایام فاطمیه و فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر به یاد مرحوم مظاهر حسینی‌تبار از اساتید قرآن کریم، پنجشنبه شب، در نمایشگاه فرهنگی ــ مذهبی یاس کبود شهرستان پارس‌آباد برگزار شد.
تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط سیامک اصلانی، بهنام رحمانی و محسن رنجبر جوادی از قاریان ممتاز کشورمان، اجرای گروه تواشیح و همخوانی نوجوانان مؤسسه آیه‌های نور در مدح حضرت زهرا(س) از برنامه‌های این مراسم بود.
یاد‌آور می‌شود، نهمین نمایشگاه فرهنگی و مذهبی «یاس کبود» ویژه ایام فاطمیه تا ۲۰ بهمن‌ماه هر شب با حضور قاریان، مداحان و سخنرانان در کانون علامه طباطبایی شهرستان پارس‌آباد مغان برای عموم دایر است.

سعید عزیزی
انتهای پیام

captcha