مسابقه اذان در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3786791
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹

مسابقه اذان در همدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ کارشناس آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان از برگزاری مسابقه اذان و جشن تکلیف خبر داد.

مسابقه اذان در همدان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان،حجت‌الاسلام علیرضا تمیمی، کارشناس آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان، شنبه ۱۳ بهمن ماه در مراسم تقدیر از خادمین نماز دستگاه‌های اجرایی استان افزود: پیامبر اکرم(ص) خطاب به ابوذر می‌فرماید: «یا اباذر به گونه‌ای نماز بخوان که گویی خدا رو میبینی...».
وی افزود: ای ابوذر به گونه‌ای خدا را عبادت كن كه گویی او را می‌بینی و اگر تو او را نمی‌بینی، او تو را می‌بیند و بدان كه اول بندگیش شناخت اوست، زیرا كه او اولین قبل از هر چیز دیگری است و چیزی قبل از او نیست و یكی است كه دومی ندارد و همیشه ماندگار است.
حجت‌الاسلام تمیمی ادامه داد: عبادت به سه گونه است، عبادتی که عابد خدا رو می‌بیند و این ناب ترین نوع عبادت و نماز است، عبادت دوم، نمازی است که عابد خدا را نمی بیند اما باور دارد که خداوند او را می‌بیند و این عبادت مورد قبول است.
کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان ابراز کرد: عبادت نوع سوم، عبادت کسی است که نه خدا رو می‌بیند و نه باور دارد که خدا او را می‌بیند و این عبادت غیر قابل قبول است.
حجت‌الاسلام تمیمی از برگزاری مسابقه اذان و جشن تکلیف خبر داد و بیان کرد: طی صحبت‌های صورت گرفته به زودی ریز برنامه‌‌های این دو مسابقه که با همکاری دستگاه‌های دیگر برگزار خواهد شد اطلاع رسانی می‌شود.
انتهای پیام

captcha