مردم انقلاب را با محرومیت‌ها معامله نمی‌کنند/ همدلی و همراهی مسئولین؛ لازمه پیشرفت
کد خبر: 3786827
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹
حجت‌الاسلام نکونام:

مردم انقلاب را با محرومیت‌ها معامله نمی‌کنند/ همدلی و همراهی مسئولین؛ لازمه پیشرفت

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: مردم محرومیت‌ها را تحمل می‌کنند و انقلاب را با محرومیت‌ها معامله نمی‌کنند زیرا ذات انقلاب را می‌شناسند لذا همراهی و کمک می‌کنند اما ما مسئولین نباید شرمنده آن‌ها شویم بنابراین باید با حرکت‌های جهادی و حساب شده سازوکاری برای رفع محرومیت‌ها ایجاد کنیم.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نكونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، عصر امروز 13 بهمن‌ماه در آئین آغاز هم‌زمان یک هزار و 300 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(عج) استان، با تبریک دهه فجر انقلاب و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، گفت: انصافاً قرارگاه خاتم‌الانبیاء در عرصه‌های مختلف کارهای بزرگی انجام داده است که تونل سازی، راه‌سازی، سدسازی و ... بخشی از فعالیت آن‌ها در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به نظام و دولت است.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی خدمت بی‌منت می‌خواهد، افزود: کمک به نظام اسلامی و استحکام بخشیدن به آن همان چیزی است که در بطن اسلام است و امام راحل نیز همین را از ما می‌خواهند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه در اوایل پیروزی انقلاب کوخ‌نشینانی بسیاری در کشور داشتیم و متأسفانه هنوز هم در جای‌جای کشور این کوخ‌نشینان وجود دارند، اظهار کرد: ما نباید منتظر شرایط ویژه و خاصی برای رفع این محرومیت‌ها باشیم زیرا اگر به این امید جلو برویم هرگز محرومیت‌ها برطرف نمی‌شود.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: مردم محرومیت‌ها را تحمل می‌کنند و انقلاب را با محرومیت‌ها معامله نمی‌کنند زیرا ذات انقلاب را می‌شناسند لذا همراهی و کمک می‌کنند اما ما مسئولین نباید شرمنده آن‌ها شویم بنابراین باید با حرکت‌های جهادی و حساب شده سازوکاری برای رفع محرومیت‌ها ایجاد کنیم.
حجت‌الاسلام نکونام درست نبودن سازوکار پیمانکاری پروژه‌ها را از مشکلات بزرگ همه دولت‌ها خواند و افزود: متأسفانه بسیاری از بودجه‌های کشور در به هدر می‌رود و درصد کمی از نتیجه موردنظر محقق می‌شود.
وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیا و مجموعه سپاه این سازوکارها را اصلاح کرده و به خوبی پروژه‌ها را پی می‌برد، افزود: نمونه آن جاده روستای دهدلی در بخش دیناران اردل بود که مدیران برای آن بودجه میلیاردی پیشنهاد می‌دادند اما سپاه با 200 میلیون تومان اعتبار این جاده سخت گذر را در مدت محدودی احداث کرد.
نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: باید مراقب باشیم که به این‌گونه خدمت‌ها نگاه بیمارگونه سیاسی نداشته باشیم زیرا این مجموعه با نگاه خدمت‌رسانی و تلاش برای محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کنند.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: همه مسئولین باید تلاش کنند و نقش‌های خود را به درستی ایفا کنند تا ان‌شاءالله در چهل ساله دوم انقلاب شاهد هیچ نقطه محرومی نباشیم.
حجت‌الاسلام نکونام وحدت، انس، الفت، همدلی و همراهی مسئولین را لازمه پیشرفت استان دانست و خاطرنشان کرد: ما در تمام کارها نیازمند وحدت، همدلی و همراهی هستیم و بدون آن‌ها کار در استان پیش نمی‌رود.
انتهای پیام

captcha