وداع با پیکر استاد معینی در صحن آزادی مشهد‌الرضا(ع)
کد خبر: 3786867
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

وداع با پیکر استاد معینی در صحن آزادی مشهد‌الرضا(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم تشییع و وداع با پیکر سیدعبدالرضا معینی، چهره ماندگار قرآنی، قاری و حافظ کل قرآن دوشنبه، ۱۵ بهمن‌ ماه و از ساعت 10 صبح در صحن آزادی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ عبدالرضا معینی، استاد برجسته قرآنی، روز گذشته، ۱۳ بهمن‌ماه  در سن ۵۵ سالگی پس از ۳۴ سال خدمات قرآنی ارزنده‌ به جامعه قرآنی کشور دارفانی را وداع گفت.
سیدعبدالرضا معینی متولد ۱۳۴۲ در مشهد بود و تاکنون در حدود ۱۲۴ قاری ممتاز در سطوح عالی و کسب مقام‌های اول استانی، کشوری و بین‌المللی تحویل جامعه قرآنی داده است.
وی بخشی از زندگی خود را وقف آموزش قرآن به نسل نوجوان و جوان جامعه به خصوص در سطح وزارت نفت کرد و هر یک از این حافظان امروز به جایگاه استادی رسیده‌‌اند.
از جمله خدمات این استاد قرآن به جامعه قرآنی می‌توان به تأسیس اولین دارالقرآن در سطح شرکت ملی گاز ایران در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد اشاره کرد.
یادآوری می‌شود که مراسم تشییع پیکر آن مرحوم روز دوشنبه، ۱۵ بهمن‌ ماه و از ساعت 10 صبح در صحن آزادی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و مجالس ترحیم نیز، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، 16 و 17 بهمن از ساعت 19 الی 20:30 در مسجد توفیق واقع در مشهد، ملاصدرای 7 برگزار می‌شود.
ابراهیم الهی
انتهای پیام
captcha