۲۵ بهمن‌ماه؛ آغاز مسابقات قرآنی مدهامتان در زاهدان
کد خبر: 3786899
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

۲۵ بهمن‌ماه؛ آغاز مسابقات قرآنی مدهامتان در زاهدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامّتان از روز پنجشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه در مسجد جوادالائمه‌(ع) زاهدان آغاز می‌شود.

25 بهمن‌ماه؛ آغاز مسابقات قرآنی مدهامتان در زاهدان

حجت‌الاسلام مهدی پودینه، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامّتان از روز پنجشنبه، 25 بهمن‌ماه در مسجد جوادالائمه(ع) زاهدان آغاز می‌شود.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان، در رشته‌های حفظ کل، صوت و لحن، ترتیل و قرائت قرآن کریم و همچنین رشته نقاشی با محتوای قرآنی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات هر ساله مورد استقبال اعضای کانون‌های مساجد قرار می‌گیرد، بیان کرد: امسال یک‌هزار و 600 نفر از مجموع مساجد شیعه و سنی استان در این دوره از مسابقات شرکت کردند.
پودینه افزود: کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در قالب ایجاد رقابت سالم، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی و نیز ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال قرآنی از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان است.

انتهای پیام

captcha