نام‌نویسی ۱۵۰۰ نفر در مسابقات قرآن کانون‌های مساجد خوزستان
کد خبر: 3787090
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

نام‌نویسی ۱۵۰۰ نفر در مسابقات قرآن کانون‌های مساجد خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد خوزستان گفت: ۱۵۰۰ نفر در مسابقات قرآن کانون‌های مساجد خوزستان نام‌نویسی کرده‌اند.

مدهامتان

حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات در 9 منطقه استان شامل اهواز(اهواز، کارون و باوی)، آبادان (آبادان، خرمشهر و شادگان)، اندیمشک، شوشتر(شوشتر، گتوند، لالی، مسجدسلیمان و اندیکا)، ماهشهر (ماهشهر، بندرامام، رامشیر، آغاجاری، هندیجان، بهبهان و امیدیه)، دزفول، رامهرمز(رامهرمز، باغملک، ایذه و هفتگل)، هویزه (هویزه، سوسنگرد و حمیدیه) و شوش برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و 500 نفر از اعضای کانون‌های مساجد برای شرکت در این مسابقات نام‌نویسی کردند، افزود: بیشترین آمار ثبت‌نامی در این مسابقات به ترتیب مربوط به شهرهای اهواز، دزفول و اندیمشک است.

به گفته همت‌پور، مناطق تا پنج شنبه 25 بهمن فرصت دارند، مرحله شهرستانی این مسابقات را برگزار و برگزیدگان هر رشته را جهت شرکت در مرحله استانی معرفی کنند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان اظهار کرد: در بخش آقایان نفرات اول تا سوم رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل، ترتیل و حفظ جزء 30 و نفرات اول رشته اذان برای حضور در مرحله استانی معرفی می‌شوند. در بخش بانوان نیز نفرات اول تا پنجم رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق و حفظ جزء 30، برای حضور در مرحله استانی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله استانی این دوره از مسابقات در اسفندماه‏، گفت: نفرات اول هر رشته جهت حضور به مرحله کشوری این مسابقات که اردیبهشت‌ماه سال آینده در مشهد مقدس برگزار می‌شود، راه خواهند یافت. زمان برگزاری مسابقات رشته قرائت تقلیدی متعاقبا اعلام می شود. همچنین سه اثر از آثار ارسالی رشته نقاشی پس از انتخاب در مرحله استانی، جهت داوری به مرحله کشوری ارسال خواهند شد.

انتهای پیام

captcha