شرکت ۱۱۵۰ نفر در مسابقات حفظ و مفاهیم کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3787103
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

شرکت ۱۱۵۰ نفر در مسابقات حفظ و مفاهیم کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرانی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از شرکت هزار و 150 نفر در مسابقات حفظ و مفاهیم خبر داد و گفت: ثبت نامی این دوره از مسابقات به هیچ وجه راضی کننده نبود.

شرکت 1150 نفر در مسابقات حفظ و مفاهیم کهگیلویه و بویراحمد/ باشت حذف شد

عبدالمحمد نمازی، رئیس اداره امور قرانی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هزارو 150 نفر در مسابقات حفظ و مفاهیم سطح استان شرکت کردند، ضمن اینکه بیشترین ثبت نامی در شهرستان بویراحمد بوده است.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان باشت تنها 3 نفر شرکت کردند، افزود: این شهرستان از این دوره از مسابقات به علت عدم همکاری مدیران اوقاف، ارشاد اسلامی و جامعه قرآنی حذف شده و 3 نفر شرکت‌کننده باید به شهرستان‌های همجوار مراجعه کنند.
رئیس سابق اوقاف و امور خیریه بهمئی اضافه کرد: حداقل باید 2 هزار و 500 نفر در این دوره از مسابقات شرکت می‌کردند تا مطلوب می‌بود، ضمن اینکه عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی، ضعف مؤسسات قرآنی، نداشتن هزینه ثبت نام (مبلغ 6 هزار تومان)، در دسترس نبودن منابع آزمون و تبلیغات ضعیف به خصوص در شهرستان‌ها از مهم‌ترین دلایل تعداد کم ثبت‌نامی بوده است.
نمازی تصریح کرد: مهلت ثبت نام بخش الکترونیکی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم تا 30 بهمن‌ماه است و آزمون آن‌ها دوم و سوم اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha