یزد؛ میزبان کاروان قرآنی انقلاب
کد خبر: 3787248
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

یزد؛ میزبان کاروان قرآنی انقلاب

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول دارالقرآن الکریم استان یزد گفت: این استان در روز چهارشنبه، ۱۷ بهمن ماه میزبان کاروان قرآنی انقلاب می‌شود.

حجت‌الاسلام علی محمد رضایی، مسئول دارالقرآن‌الکریم استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: کاروان قرآنی انقلاب که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راه‌اندازی شده و در طول سفر خود وارد ۱۱ استان و ۳۳ شهر ایران می‌شود، به استان یزد سفر خواهد کرد.
وی ادامه داد: این کاروان که متشکل از قاریان بین‌المللی و مسئولان و مدیران قرآنی است روز چهارشنبه، 17 بهمن‌ماه وارد شهرستان‌ مهریز می شود.
حجت‌الاسلام رضایی افزود: این کاروان در بدو ورود ضمن ادای احترام به شهدای والامقام، با حضور در جمع اقشار مختلف، مراسمی بعد از نماز مغرب و عشاء خواهند داشت.
مسئول دارالقرآن‌الکریم استان یزد بیان کرد: صبح  روز پنجشنبه، ساعت 7:30 صبح با حضور در مسجد حظیره یزد در پنجمین یادواره شهدای انقلاب استان یزد حضور می‌یابند و به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
حجت‌الاسلام رضایی گفت: این کاروان قرآنی پس از این برنامه بر تربت پاک شهید حسن دانش، قاری بین‌المللی و شهید فاجعه منا حاضر و به این شهید قرآنی ادای احترام می‌کنند.
به گزارش ایکنا، کاروان قرآنی انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سفر به ۳۳ شهرستان در ۱۱ استان کشور، محافل انس با قرآن را برگزار می‌کند.
این کاروان در سفری ۲۳ روزه علاوه بر برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بومی و بین‌المللی، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای منا، نشست‌های قرآنی با نخبگان، سرکشی به مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی با حضور قاریان پزشک و ... را اجرا خواهد کرد.
یادآوری می‌شود که علاوه بر پوشش خبری توسط رسانه‌ها، برنامه‌های این کاروان از رادیو قرآن، شبکه ۳ سیما و شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

captcha