انقلاب اسلامی ایران الگویی برای ملت‌های آزاده شد
کد خبر: 3787255
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

انقلاب اسلامی ایران الگویی برای ملت‌های آزاده شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: انقلاب اسلامی امروز الگویی برای تمام ملت‌های مسلمان و ملت‌های آزاده بوده و این همان چیزی است که غربی‌ها و اروپایی‌ها را رنج می‌دهد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در نشست خبری که عصر روز گذشته، 14 بهمن‌ماه، به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی  برگزار شد، گفت: به لطف  خدا و به فضل پروردگار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین فجر انقلاب اسلامی را سپری می‌کنیم. این ایام که ایام‌الله دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی بوده، دهه‌ای است که دشمنان آرزو داشتند که آن را نبینند اما به لطف پروردگار و با همت بلند ملت عزیز ایران این مقطع به نقطه اوج انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

سردار حسن‌زاده با اشاره به دشمنی دشمنان برای متوقف کردن روند پیشرفت انقلاب اسلامی طی چهل سال گفت: وقتی که به گذشته انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم در طول این چهل سال چند نکته دارای اهمیت است؛ در طول این دوران هیچ زمان، هیچ مقطع و حتی هیچ لحظه‌ای نبوده است که ما شاهد دشمنی دشمنان قسم خورده انقلاب و کشور عزیزمان ایران نباشیم، لحظه‌ای نبوده است که ما اطراف و پیرامونمان خالی از تهدیدات دشمن باشد و تمام این چهل سال را با چالش‌هایی که دشمنان ما برای توقف حرکت انقلاب اسلامی و یا کند کردن آن ایجاد کردند، گذراندیم.

وی افزود: به لطف خداوند امروز در ایام جشن پیروزی چهلم انقلاب اسلامی شاهد این هستیم که نه تنها انقلاب اسلامی متوقف نشده است و نه تنها روند پیشرفت انقلاب اسلامی کند نشد، بلکه امروز بر قله جهانی قرار دارد. انقلاب اسلامی امروز الگویی برای تمام ملت‌های مسلمان و ملت‌های آزاده بوده و این همان چیزی است که غربی‌ها و اروپایی‌ها را رنج می‌دهد.

وی گفت: امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی را که برمی‌شماریم در عرصه‌های علمی، پژوهشی، دفاعی، موشکی، هسته‌ای، دارویی، پزشکی و ... در حالی این‌ها را جمع‌بندی و به آن‌ها افتخار می‌کنیم که هیچ لحظه‌ای در طول این چهل سال تحت تهدیدات، چالش‌ها و فشارهای سخت و نیمه سخت و نرم از سوی دشمنان بوده‌ایم و این به مراتب برجستگی و عظمت این دستاوردها را می‌رساند.

حسن‌زاده در ادامه سخنان خود گفت: امروز اگر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به شدت عصبانی است به این دلیل است که چهل سالگی انقلاب اسلامی آب پاکی را به روی صحنه تاریخ ریخت و این‌ها می‌دانند که انقلاب اسلامی از مرز چهل سالگی خود عبور می‌کند؛ آنها چه بخواهند و چه نخواهند این انقلاب و این تفکر برای رشد، توسعه، پیشرفت و سعادت انسان‌ها در جهان تبدیل به یک الگوی جهانی شده است.

سردار حسن حسن‌زاده در خصوص انعکاس خبر از سوی خبرنگاران اظهار داشت: انعکاس و رساندن اخبار از سوی خبرنگاران می‌تواند مؤثر باشد، خیلی وقت‌ها می‌توانید دستاوردها، برجستگی‌ها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و کشور را آنچه که هست به درستی منعکس کنید و این می‌تواند مانع از اقدامات عملیات روانی دشمن در افکار عمومی شود که این کار یک رسالت بسیار بزرگی است.

وی گفت: در این امر چند ویژگی شخصیتی برای یک خبرنگار می‌توان نام برد که بسیار مهم است؛ صداقت، شجاعت، شهامت و استقلال. در واقع این استقلال شخصیتی باید با نگاه انقلابی و با نگاه جامعیت نسبت به ایران اسلامی توأم باشد.

در پایان این مراسم از پوستر و نماهنگ روایت چهل که به همت سازمان فضای مجازی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران تهیه و تولید شده بود؛ رونمایی شد.

حسین رشیدی

انتهای پیام

captcha