40 سال سربلندی در برابر کینه‌توزی‌های دشمنان انقلاب
کد خبر: 3787264
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
فرماندار زابل بیان کرد:

40 سال سربلندی در برابر کینه‌توزی‌های دشمنان انقلاب

کانون خبرنگاران نبأ ــ غلامرضا گنجی گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور 40 سال رشادت، جوانمردی و استقامت مردم انقلابی ایران در جای جای این کشور پهناور، در مقابل ترفندها و کینه‌توزی‌های دشمنان اسلام است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ اولین نشست خبری غلامرضا گنجی، فرماندار زابل با اصحاب رسانه، با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل، در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
گنجی ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در جمع خبرنگاران حوزه سیستان، گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور 40 سال رشادت، جوانمردی و استقامت مردم انقلابی ایران در جای جای این کشور پهناور، در مقابل ترفندها و کینه‌توزی‌های دشمنان اسلام است.
فرماندار شهرستان زابل با اشاره به صدور انقلاب اسلامی در قلب کشورهای آمریکایی، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز در قلب کشورهای آمریکایی مستقر شده‌ است، و شیطان بزرگ علی‌رغم بهره‌گیری از توان تخصصی و اطلاعاتی زبده‌ترین کارشناسان نتوانسته است کوچک‌ترین خللی در جلوگیری از اشاعه آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و فرهنگ ایثار و شهادت وارد کند.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان با یادآوری محرومیت‌ها و تنگناهای عدیده مملکت، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به محدودیت بهره‌مندی هموطنان‌مان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در قبل از انقلاب پرداخت و گفت: در دوران حکومت منحوس پهلوی بسیاری از مردم حاشیه شهرها و ساکنان مناطق روستایی آب شرب مورد نیاز خود را به‌صورت کاملا بدوی و غیر اصولی از چاه‌ها و رودخانه‌ها تأمین می‌کردند که به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران امروز در تمامی روستاها، لوله‌کشی آب آشامیدنی سالم و بهداشتی وجود دارد.
وی با اشاره به خشکسالی‌های دو دهه اخیر تأکید کرد: صبر و استقامت مردم ولایت‌مدار و انقلابی منطقه سیستان در جهت مقابله با مشکلات، مثال زدنی و قابل تقدیر است؛ ۲۱ سال خشکسالی ذره‌ای از اعتقادات آنها را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تغییر نداده است.
فرماندار زابل با اشاره به تحرکات اخیر دشمنان انقلاب و عوامل خودفروخته داخلی در جهت بر هم زدن جشن‌های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و عوامل فریب خورده ضد انقلاب هم‌پیمان شده بودند تا جمهوری اسلامی ایران، جشن ۴۰ سالگی خود را نبیند، اما به کوری چشم همه دشمنان از مرحله تکامل انقلاب نیز عبور خواهیم کرد.
گنجی در ادامه به اهمیت وجود رسانه‌ها در منطقه سیستان اشاره کرد و گفت: تعاملات بین رسانه‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بیشتر از قبل حفظ شود تا از این طریق بتوانیم سرمایه‌های مناسبی برای آبادانی منطقه جذب کنیم.
وی تعامل بین مسئولان و رسانه‌ها را یک ضرورت دانست و گفت: تعامل بین رسانه‌ها و مسئولان ضرورت مهمی است که با توجه به برخی از تخریب‌هایی که در فضای مجازی وجود دارد، فقدان آن بیشتر احساس می‌شود.
فرماندار زابل در پایان با اشاره به به لزوم تأسيس خانه مطبوعات، بیان کرد: با توجه به رسالت مهم و ظرفیت بزرگ رسانه، تأسيس خانه مطبوعات در شهرستان زابل می‌تواند تعامل بیشتری را در بین خبرنگاران فعال منطقه سیستان با مدیران اجرایی منطقه ایجاد کند.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha