جشنواره تجلیل از فعالان اوقات فراغت آذربایجان‌شرقی برگزار شد
کد خبر: 3787383
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

جشنواره تجلیل از فعالان اوقات فراغت آذربایجان‌شرقی برگزار شد

گروه اجتماعی ــ نهمین جشنواره تجلیل از فعالان اوقات فراغت آذربایجان‌شرقی در سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی ورزشی صدرا برگزار شد.

نهمین جشنواره تجلیل از فعالان اوقات فراغت آذربایجان‌شرقی برگزار شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، نهمین جشنواره تجلیل از فعالان اوقات فراغت آذربایجان‌شرقی امروز در سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی ورزشی صدرا در تبریز برگزار شد.

‌علیار راستگو، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی، امروز در این مراسم، گفت: طرح‌های غنی‌سازی اوقات فراغت باید در مناطق کم‌برخوردار، محروم و مستعد ناهنجاری‌های اجتماعی بیشتر اجرا شود.

وی همچنین با اشاره به ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی و مهم‌ترین دستاورد آن، به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اشاره و استقلال و آزادی را در کنار ارتقای جایگاه دینی با تکیه بر نظام دموکراتیک اسلامی یکی از بزرگترین این دستاورد‌ها خواند.

راستگو گفت: از قشر جوان درخواست می‌کنم که از نظام جمهوری اسلامی و اتهامات وارده به آن از سوی دشمنان دفاع کنند و از دستاوردهای آن سخن بگویند تا با بازتاب این توانمندی‌ها باعث خوشحالی و شادکامی ملت شریف ایران و عذاب دشمنان این مرز و بوم شو‌د. 

ایوب بهتاج، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم گفت: آذربایجان شرقی، اولین استانی بود که افتتاحیه برنامه‌های اوقات فراغت را با حضور معاون امور جوانان وزیر برگزار و راه‌اندازی کرد.

وی بیان کرد: باید سعی کنیم در سال آتی تغییرات و اصلاحاتی در روند اجرای برنامه‌های اوقات فراغت انجام دهیم تا بیشتر از سال‌های گذشته و سال‌جاری بتوانیم به جوانان شرکت‌کننده در دوره‌های غنی‌سازی اوقات فراغت خدمت‌رسانی کنیم.
انتهای پیام

captcha