ثبت‌نام ۳۷۰۰ نفر از آذربایجان غربی در آزمون سراسری حفظ قرآن
کد خبر: 3787407
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

ثبت‌نام ۳۷۰۰ نفر از آذربایجان غربی در آزمون سراسری حفظ قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از ثبت‌نام ۳۷۰۰ نفر از استان برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد و گفت: زمان ثبت نام در بخش حفظ به پایان رسیده و علاقه‌مندان برای شرکت در بخش مفاهیم می‌توانند تا پایان بهمن‌ماه ثبت نام کنند.

ثبت‌نام 3700 نفر از آذربایجان غربی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

حافظ ابراهیمی، رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه تاکنون 3700 نفر برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌‌اند، اظهار کرد: شهرستان‌های ارومیه، بوکان، خوی و میاندوآب به ترتیب بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در این آزمون را به خود اختصاص داده‌‌اند.
وی ادامه داد: زمان ثبت‌نام در بخش حفظ این دوره از مسابقات نیز به پایان رسیده و علاقه‌مندان می‌‌توانند برای شرکت در بخش مفاهیم، معارف و سبک زندگی تا 30 بهمن‌ماه اقدام کنند.
ابراهیمی با بیان اینکه مکان برگزاری آزمون در استان متعاقبا اعلام خواهد شد، بیان کرد: این آزمون در گروه حفظ قرآن کریم با ٨ رشته، گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) با ۷ رشته و گروه الکترونیکی نیز با سه رشته، اسفندماه سال جاری در استان برگزار خواهد شد که آزمون حفظ به‌صورت شفاهی و کتبی و آزمون مفاهیم به‌صورت کتبی خواهد بود.
انتهای پیام

captcha