اقتدار و امنیت؛ از مهم‌ترین برکات انقلاب
کد خبر: 3787421
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

اقتدار و امنیت؛ از مهم‌ترین برکات انقلاب

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی استان سمنان، اقتدار و امنیت را از آثار و برکات انقلاب و حکومت اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگ خداوند متعال به ملت ایران اسلامی بود که امروز رسالت ما مراقبت و حفاظت از این نعمت و دستاوردهای آن است.

اقتدار و امنیت ؛ مهمترین آثار و برکات انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز، 15 بهمن در جمع فرماندهان انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تبلور شعار پلیس مقتدر و مهربان یکی از سفارش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است که سرلوحه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌ها در مدیریت و فرماندهی ناجا قرار دارد، اظهار کرد: اقتدار و امنیت از آثار و برکات انقلاب و حکومت اسلامی است که در این راستا انقلاب اسلامی نعمت بزرگ خداوند متعال به ملت ایران اسلامی بود و امروز رسالت ما مراقبت و حفاظت از این نعمت و دستاوردهای آن است.

قاسمی ولایت‌فقیه و رهبری معظم انقلاب  و تلاش مجاهدان و در نهایت وحدت و همبستگی مردم را مثلث حفظ و تداوم انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر این سه شاخص همواره وجود داشته باشد، هیچ قدرتی نمی‌تواند بر کشور خدشه وارد سازد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام هستند، یادآور شد: هرچند در برخی حوزه‌ها از جمله اقتصاد، مشکلاتی وجود دارد اما این مشکلات هم با تلاش و عزم مسئولان قابل‌حل است.

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی گسترده به مردم در سایه تعامل نزدیک و قوی بین جامعه و نیروی انتظامی یک سیاست در استان است‌ که پلیس خود را خدمتگزار مردم می‌داند و بدون تعامل با مردم نمی‌تواند رسالت خود را ایفا کند.

قاسمی با بیان اینکه امروز امنیت پایدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی است، متذکر شد: ولایت‌مداری رمز تداوم نظام اسلامی است.

captcha