جشنواره فیلم «یزد، شهر میراث جهانی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3787467
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

جشنواره فیلم «یزد، شهر میراث جهانی» در یزد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ اولین جشنواره بین‌المللی فیلم «یزد، شهر میراث جهانی» به‌همت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری ۱۸ اسفندماه در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از یزد، اولین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شهرهای میراث جهانی به‌همت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.
این جشنواره با هدف دستیابی جوانان به دانش و آگاهی بهتر از شهر میراث جهانی، القای درک قوی تر از تعلق و غرور در مورد میراث جهانی و فرصت دادن به جوانان به‌منظور بیان نظرات از طریق دیدگاه شخصی خود در مورد میراث جهانی و همچنین در مورد شهر خودشان، برگزار می‌شود.
این جشنواره به سفارش سازمان شهرهای میراث جهانی (OWHC) با موضوع «اگر یک روز در شهر میراث جهانی باشید...»، ویژه دو گروه سنی ۱۴ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۲۱ سال برای اولین بار در یزد برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۱ بهمن تا ۱۱ اسفندماه سال جاری با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.film-yazd.ir برای شرکت در جشنواره ثبت نام کنند و آثار خود را اعم از فیلم‌های داستانی، مستند و یا کلیپ با محوریت شهر یزد، در حداکثر زمان ۵ دقیقه و حداکثر حجم ۶۰ مگابایت، در سایت جشنواره بارگذاری کنند.
هیئت داوران پس از بازبینی تمامی فیلم‌های معرفی شده از گروه انتخاب آثار، در هر گروه سنی یک فیلم را برای حضور در مرحله بین‌المللی جشنواره به سازمان میراث شهرهای جهانی (OWHC) معرفی می‌کند.
یادآور می‌شود، اختتامیه اولین جشنواره بین‌المللی فیلم یزد، شهر میراث جهانی، ۱۸ اسفندماه در یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha