جنگ نیابتی دشمن نشان داد که انقلاب اسلامی حامی دین است
کد خبر: 3787560
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

جنگ نیابتی دشمن نشان داد که انقلاب اسلامی حامی دین است

گروه سیاست و اقتصاد- معاونت راهبردی و اشراف رهبری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز امپریالیسم امریکا و انگلیس و ارتجاع منطقه در مقابل انقلاب در حالت تدافعی قرار گرفته است و دشمن به دنبال جنگ نیابتی داخلی با استفاده از عوامل داخلی خود است تا در حوزه‌های مختلف اجتماعی توطئه ایجاد کند؛ اما رزمندگان اسلام مقتدرانه مقابل دشمن ایستاده‌اند.

جنگ نیابتی دشمن نشان داد که انقلاب اسلامی حامی دین است

به گزارش ایکنا از قزوین به نقل از صبح قزوین، سرلشگر مصطفی ایزدی ظهر امروز دوشنبه 15 بهمن ماه در همایش نقش ملی رزمندگان استان قزوین در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور در مسجد امام خمینی(ره) اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌هاست استان شهیدپرور قزوین انسان‌های ارزشمندی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که نماد شکوهمند انقلاب ما هستند.
معاونت راهبردی و اشراف رهبری ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: هر انقلابی بزرگترین دستاوردش انسان‌هایی است که تربیت می‌کند؛ به تاریخ قزوین هم که نگاه می‌کنیم انسان‌هایی را می‌بینیم که برای جامعه ایرانی و بشری الگو و نمونه است و باید به قزوین و قزوینی‌ها تبریک گفت چون یک انسان نمونه از جامعه متناسب سردرمی آورد و خودش را نشان می‌دهد.
ایزدی بیان کرد: شهید بابایی یک فرمانده ارتشی پیام آور ارزش‌های اسلامی در سرزمین کفر است و در عید قربان به جایی که در سرزمین منا باشد به قربانگاه عشق سفر می‌کند و گلوی خودش را آماده رگبار تیرها قرار می‌دهد و با اشتیاق به سوی حضرت حق پرواز می‌کند.
وی ادامه داد: شهدا و رزمندگان این خطه در صحنه‌های مختلف دفاع مقدس ایستادگی کردند و شهید و فرمانده شجاع حسن پور و رزمندگان استان قزوین، زنجان، همدان و آذربایحان در صحنه‌های مختلف دفاع مقدس در سرزمین مجاهدت‌های خاموش در منطقه غرب و شمال‌غرب، پشتوانه انقلاب اسلامی بودند.
معاونت راهبردی و اشراف رهبری ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: رهبری و فرمانده کل قوا می‌فرمایند بزرگداشت شهیدان میثاق با آرمان‌های کسانی است که جان خودشان را در این راه نثار کردند و ما در این مراسم که به یاد ایثارگری‌ها و شهادت شهیدان جمع شدیم باید این مسیر را ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انفجار نور است؛ عنوان کرد: در دوره انقلاب اسلامی الگو و نمونه و حجت بسیاری داریم و حجت ما سرور آزادگان حجت الاسلام ابوترابی و رئیس جمهور شهید رجایی و سردار شجاع حسن پور و امیر آزاده لشکری است که باید تداوم بخش راه این شهدا باشیم.
ایزدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی که در چهلمین سال پیروزی آن قرار داریم؛ حاصل مجاهدت و تلاش فرزندان این مرزوبوم بوده که این سرمایه بزرگ را برای ما ارمغان آوردند که در واقع یک هدیه الهی است که باید قدر این انقلاب را بدانیم.
وی افزود: امام راحل فرمودند این انقلاب مقدمه انفجارهای عظیم در منطقه بود و متصل به انقلاب موعود بشریت است و اگر مراحل انقلاب را درنظر بگیریم، می‌بینیم که این حرکت با زحمات زیاد محقق شده است.
معاونت راهبردی و اشراف رهبری ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: در دوره انقلاب و دوره تثبیت آن مردم قزوین نقش تعیین کننده‌ای داشتند و در تاریخ مجاهدت‌های خاموش در منطقه غرب و شمال‌غرب کشور رزمندگان و شهدای قزوینی می‌درخشند.
وی اضافه کرد: رزمندگان قزوین در یگان‌های خط شکن دوران دفاع مقدس بودند و واقعا حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس هستند و در ادامه حرکات رزمندگان در آرام سازی منطقه کردستان نقش مهمی داشتند.
ایزدی عنوان کرد: امروز در منطقه عراق و سوریه، پیشکسوتان و رزمندگان حماسه آفریدند و کاری کردند که انقلاب از لحاظ منطقه‌ای از وضعیت اطمینان بخشی برخوردار شده و تداوم انقلاب در ادامه مسیر ایثار رزمندگان باعث شده ما یک جامعه ارزشمندی در جمهوری اسلامی داشته باشیم و این ودیعه الهی است که خداوند سبحان در اختیار ما قرار داده و وظیفه داریم از آن حفاظت و حراست کنیم.
وی بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون با وجود جنگ نیابتی خارجی، مراحل سختی را پشت سرگذاشتیم و در این جنگ دشمنان خواستند اسلام ناب محمدی را به عنوان یک حرکت خشن تصویرسازی کنند.
معاونت راهبردی و اشراف رهبری ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: جنگ نیابتی دشمن نشان داد که انقلاب اسلامی حامی دین است و در دنیا شفافیت حرکت امام با رهبری مقام معظم رهبری در حال پیشرفت است.
وی تصریح کرد: امروز امپریالیسم امریکا و انگلیس و ارتجاع منطقه در مقابل انقلاب در حالت تدافعی قرار گرفته است و دشمن به دنبال جنگ نیابتی داخلی با استفاده از عوامل داخلی خود است تا در حوزه‌های مختلف اجتماعی توطئه ایجاد کند؛ اما رزمندگان اسلام مقتدرانه مقابل دشمن ایستاده‌اند.
ایزدی عنوان کرد: دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی و ناامنی در داخل کشور است به طوریکه در حوزه فرهنگ نیز جنگ رسانه‌ای راه انداخته است؛ اما با وجود توطئه دشمنان، ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف با اقتدار پیش رفته و در بسیاری از عرصه‌ها دارای رتبه برتر است.
وی در پایان گفت: مردم ما هوشیارند و امروز هم این وظیفه را داریم که در جبهه داخلی به رسالت خودمان عمل کرده و در مسیر شهدا حرکت کنیم، باید خودمان استقامت بورزیم و حضور موثر در همه صحنه‌ها داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha