آغاز به‌کار 40000 پروژه عمرانی در کشور/ معیشت مردم خط مقدم ما است
کد خبر: 3787563
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

آغاز به‌کار 40000 پروژه عمرانی در کشور/ معیشت مردم خط مقدم ما است

گروه اجتماعی- رئیس سازمان بسیج مستضعفین از آغاز به‌کار 40 هزار پروژه عمرانی با 28 موضوع در سراسر کشور خبر داد و گفت: این 40 هزار پروژه را باید به مردم آدرس بدهید تا بروند ببینند.

آغاز به‌کار 40000 پروژه عمرانی در کشور/ معیشت مردم خط مقدم ما استبه گزارش ایکنا از مازندران سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از 120 پروژه محرومیت‌زدایی که در سالن امیرالمونین(ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا، برگزار شد، گفت: معیشت مردم خط مقدم ماست وما باید قدردان مردمانی که 40 سال امتحان دادند و در همه صحنه‌های انقلاب حضور پررنگ داشتند باشیم.
 
وی با اشاره به ایثارگری‌های مدافعان حرم در خان‌طومان، گفت: مدافعان حرم بعد از قریب به سه دهه از جنگ تحمیلی، بیش از هزار کیلومتر آن طرف‌تر از مرزهای جمهوری اسلامی با همان روحیات شهید طوسی‌ها به دفاع از حرم آل الله پرداختند.
 
غیب‌پرور اولین ویژگی نخبگی را گمنامی و بی سر و صدا کار کردن و بی هیاهو بودن دانست و تصریح کرد: این خصوصیات را به عینه در وجود شهدای خان‌طومان دیدم و این گمنامی همچنان در مردم ما وجود دارد، اجرای بیش از هزار پروژه در مازندران با حمایت خیرین گویای این مهم است.
وی با اشاره به ریل‌گذاری جدید در سازمان بسیج مستضعفین در راستای خدمت به مردم، افزود: اجتماع عظیم گروه‌های جهادی در سراسر استان و تهران در مرداد و شهریور 97 نمونه‌ای از خدمت‌رسانی واقعی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از آغاز به‌کار 40 هزار پروژه عمرانی با 28 موضوع در سراسر کشور خبر داد و گفت: این 40 هزار پروژه را باید دانه دانه به مردم آدرس بدهید تا بروند ببینند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مشکلات حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: در مازندران در موضوع جاده روستایی، جاده بین مزارع، آبخیزداری و جمع‌آوری آب روان‌ها مشکل داریم.
 
وی همچنین به مشکلات عرصه‌های فرهنگی مثل مدارس روستایی، کتابخانه‌ها و مشکلات حاشیه شهرهای بزرگ اشاره کرد و گفت: مردم ما گرفتارند و در مسائل اقتصادی در مضیقه‌اند؛ اینها را نباید کتمان کرد و باید مسئولین برای حل این مشکلات تلاش بسشتری کنند.
 
غیب‌پرور به قاچاق دام زنده اشاره کرد و افزود: این مسئله در سال‌های اخیر چندین برابر شده است و ما بارها اعلام کردیم که آن حداقلی که از ما بسیجی‌ها بر می‌آید برای کمک به شما آماده‌ایم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به همکاری و کمک مسئولین برخی از دستگاه‌ها، مدیران‌کل، استانداران و تعدادی از وزرا و خیرین اشاره کرد و گفت: اگر در این عرصه همراهی، انسجام و همکاری محکم باشد خدمت‌رسانی به مردم حداقل کاری است که می‌توانیم بکنیم.
هیچ مسئولی حق ندارد پیروزی‌های انقلاب اسلامی را در کارنامه خود بنویسد
وی افزود: دشمن طراحی کرده بود که 40 سالگی انقلاب اسلامی اصلا نباید به وقوع بپیوندد و علی‌رغم همه دشمنی‌ها و مشکلات داخلی که ذائقه همه ما را تلخ کرد اما شاهد 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم؛ چون مردم یک حضور مومنانه پشت‌سر رهبرشان دارند و این یعنی اینکه هیچ مسئولی حق ندارد پیروزی‌های انقلاب اسلامی را در کارنامه خودش بنویسد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آنچه که ظفرمندی است مربوط به اسلام و حضور مردم است و نمونه آن تقدیم بیش از 10 هزار شهید در استان مازندران است که همه از توده‌های مردمی و اقشار مختلف مردم بودند و بسیاری از خانواده‌ها دارای شهید تک فرزند پسر، تک پسر، دو شهید و سه شهید و چهار شهید هستند.
 
غیب‌پرور خدمت به ایتام و محرومین جامعه را نگاه‌دارنده اصلی نظام و انقلاب دانست و گفت: این مسیر خدمت رسانی را باید با کمک فرماندهان سپاه در سراسر کشور که انگیزه بیشتری دارند طی کنیم و محکم به جلو پیش برویم و راهی غیر از این نداریم چون اگر غفلت کنیم دقیقا همان کاری را می‌کنیم که دشمن می‌خواهد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: دشمن نمی‌خواهد ما آرامش داشته باشیم و روی پای خودمان بایستیم و نفس راحت بکشیم؛ ما باید عکس هدف دشمن عمل کنیم.
 
وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم ما نیازمند دعوت زیاد نیستند؛ ما شاید ذائقه‌مان از بعضی از قضایا تلخ باشد اما اصل انقلاب ما با اعتقادات دینی ما گره خورده است که نمونه آن تقدیم شهید و جانباز و فداکاری‌های مردم است که دشمن در فهم این معنا دچار کج‌فهمی شده است.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه مردم ایزان اسلامی 40 سال امتحان دینداری و پایبندی به اسلام و انقلاب را پس دادند و با علم و بیرق استقلال خواهی و آزادگی وارد 40 سال دوم شدند. افزود: دشمن همه فشارها را به راه انداخته که حرکت انقلابی مردم در 22 بهمن اتفاق نیفتد، اما علی‌رغم ایجاد تنگناها برای مردم، راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha