پایان بهمن؛ آخرین فرصت ثبت‌نام الکترونیکی آزمون قرآن و عترت در سمنان
کد خبر: 3787640
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳

پایان بهمن؛ آخرین فرصت ثبت‌نام الکترونیکی آزمون قرآن و عترت در سمنان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سرپرست دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با بیان اینکه مهلت شرکت در آزمون کتبی قرآن و عترت به پایان رسید، گفت: آخرین مهلت شرکت در آزمون الکترونیکی پایان بهمن است.

پایان بهمن آخرین فرصت ثبت‌نام الکترونیکی آزمون قرآن و عترت در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مجتبی نور‌محمدی، سرپرست دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان عصر روز گذشته، 15 بهمن در جمع خبرنگاران پایان بهمن را آخرین فرصت ثبت‌نام الکترونیکی آزمون سراسری قرآن و عترت  دانست و گفت: آزمون الکترونیکی قرآن و عترت روزهای یکم و دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

نورمحمدی ادامه داد: تاکنون بیش از یک هزار و ۵٠٠ نفر داوطلب در بخش الکترونیکی آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت کردند‌ که در این خصوص داوطلبان می‌توانند در این بخش با مراجعه به سایت www.quranedu.ir ثبت‌نام و در آزمون شرکت کنند.

وی افزود: آزمون الکترونیکی قرآن و عترت در سه رشته و از طریق سامانه‌های مجزا صورت می‌گیرد که سبک زندگی و سیره معصومین‌(ع)، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و روخوانی قرآن کریم از جمله مواردی است داوطلبان می‌توانند در آن شرکت کنند.

‌سرپرست دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه در شانزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت سه هزار و ٧۴٧ داوطلب در استان سمنان شرکت کردند بیان کرد: با توجه به پایان مهلت تعیین‌شده آزمون کتبی داوطلبان می‌توانند تا پایان ماه در آزمون الکترونیکی قرآن و عترت شرکت کنند.

به گفته وی، در بخش کتبی آزمون سراسری قران و عترت پنج هزار و ۶۴۵ نفر شرکت کردند که مهلت شرکت در این آزمون ۱۲ بهمن‌ماه بود و آزمون آن روز پنج‌شنبه نهم اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha