آموزش مجازی «امر به معروف و نهی از منکر» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3787703
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

آموزش مجازی «امر به معروف و نهی از منکر» در چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی ــ جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان چهار محال و بختیاری گفت: برای نخستین بار در کشور آموزش آزاد مجازی رایگان و غیر‌حضوری امر به معروف و نهی از منکر را در استان آغاز کردیم.

رضا مولوی، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان چهار‌محال و بختیاری، در رابطه با فعالیت‌های این سازمان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در حال حاضر که در فصل زمستان قرار داریم و اوج ورزش‌های زمستانی است گروه‌های طلایه داران ستاد در پیست‌های اسکی استان مشغول تذکر لسانی و اجرا امر به معرف و نهی از منکر هستند. همچنین در سطح شهر نیز گروه‌های فعال در اصناف و ادارات مشغول به فعالیت هستند.
وی از یک فعالیت جدید این ستاد خبر داد و گفت: برای اولین بار در کشور آموزش آزاد مجازی رایگان و غیر حضوری امر به معروف و نهی از منکر را در استان آغاز کردیم. زمان ثبت نام در این دوره تا پایان امروز 16 بهمن‌ماه است که در صورت استقبال احتمال تمدید این زمان نیز خواهد بود.
مولوی ادامه داد: شروع دوره از 19 بهمن‌ماه است. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره کلمه« معروف» را به یکی از آی‌دی‌های زیر ارسال کنند. برادران از طریق آی‌دی sapp.ir/amer-nahi و eitaa.com/amer-nahi و بانوان نیز از طریق نشانی @vajeb123 در پیام رسان‌های داخلی سروش، ایتا، بله و کانال‌های تلگرامی می‌توانند در این دوره شرکت کنند.
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در رابطه با نحوه اجرای این دوره اظهار کرد: شرکت کنندگان در این دوره هر روز فقط 15 دقیقه توسط پشتیبانان زبده آموزش می‌بینند و همه درسنامه‌های این دوره مورد تایید مراجع تقلید است.
یادآوری می‌شود؛ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی Lms.aamerin.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha