محفل انس با قرآن در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3787763
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
به‌مناسبت دهه فجر؛

محفل انس با قرآن در اصفهان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان اصفهان از برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن کریم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اصفهان خبر داد.

محفل انس با قرآن در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، یحیی قاسمی، از برگزاری محفل شاخص قرآنی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اصفهان خبر داد و اظهار کرد: این محفل نورانی با حضور قاری بین‌المللی و با هدف ترویج فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.
وی افزود: این محفل قرآنی با حضور حامد علیزاده، قاری بین‌المللی از مشهد مقدس، محمد رستمی مداح تهرانی، روایتگری برخی از پیشکسوتان قرآنی و گروه تواشیح در اصفهان برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه این محفل بزرگ قرآنی به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار خواهد شد، ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی و مؤسسه قرآنی بینه نیز در برگزاری این محفل همکاری دارند.
قاسمی خاطرنشان کرد: این محفل نورانی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ساعت 19:30 روز 21 بهمن‌ماه در حسینیه شهدای بسیج واقع در خیابان پاسداران اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

 

captcha