کار جهادی سد دفاعی برابر دشمن تشکیل می‌دهد
کد خبر: 3787878
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

کار جهادی سد دفاعی برابر دشمن تشکیل می‌دهد

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: با کار جهادی سد دفاعی برابر دشمن تشکیل می‌شود و اجازه ورود به آن‌ها نمی‌دهد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضائیه، امروز، 16 بهمن‌ماه در همایش حقوق‌دانان بسیجی استان در مجتمع بعثت شهر کرمانشاه انقلاب اسلامی را نعمتی بزرگ برشمرد و اظهار کرد: شاه در اواخر حکومتش کاملاً در اختیار آمریکا بود و سربازان کشور در خدمت سرکوب کردن نهضت‌های آزادی بخش قرار داشتند و چه ننگی بالاتر از این.
وی گفت: پیش از انقلاب حقوقدانان به نام شاه قضاوت می‌کردند اما امروز به نام خدا و در مقام حق قضاوت می‌کنند.
صادقی در ادامه همایش با اشاره به ظرفیت‌های بسیج آن را یک فرصت دانست و افزود: بسیج، فرصت دفاع از حق و جهاد در راه خدا و دفاع از مظلوم و ارزش‌های اسلامی است.
معاون فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به پاره کردن برجام و حیله اروپائیان و جریان تحمیل مالی تحقیرآمیز تصریح کرد: تفکر بسیجی به ما نشان می‌دهد که در برابر دشمن از خود ضعف نشان ندهیم و باید این تفکر بر مسئولان و دولت حاکم شود.
وی اظهار کرد: اگر تفکر بسیجی بر مجموعه مسئولان ما حاکم شود بدون شک وضعی به وجود نمی‌آمد که سنگر به سنگر را خالی کنیم و وضعیتی مانند تفکر بنی‌صدر به وجود آوریم.
صادقی درادامه به کار جهادی که سدی در برابر دشمن است و اجازه ورود نمی‌دهد اشاره کرد و گفت: در حوزه حقوق بین‌الملل تفکر بسیجی وجود ندارد و یا بسیار کم است وقتی دیپلمات ما را در اروپا دستگیر می‌کنند یک حقوق‌دان با قدرت در وزارت خارجه از وی به دفاع به پا نمی‌خیزد.
معاون فرهنگی قوه قضائیه افزود: دشمن ذره‌ای خیر ما را نمی‌خواهد و با هدف جلو می‌آید و تا ده‌ها سال پشت قراردادهایی از جمله پالرمو برنامه دارد و تلاش می‌کند تا آن‌ها را بر ما تحمیل کند.
وی تصریح کرد: دشمن پشت کسانی ایستاده است که از طریق آن‌ها بتوانند به مقاصد شومشان برسند و نتیجه این خواهد بود که کار در دست کسانی قرار می‌گیرد که کلیدشان قفلی را باز نمی‌کند.
صادقی تفکر بسیجی را عاملی برای تجزیه و تحلیل نقشه‌های دشمن برای مقابله با نفوذ دانست و گفت: برخی افراد تفکر انقلابی ندارند، نباید اجازه دهیم در این کشور رهبر تنها بماند.
معاون فرهنگی قوه قضائیه به دستاوردهای 40 ساله انقلاب در حوزه قضائی اشاره و اظهار کرد: امروز عزت دستگاه قضائی در حال افزایش است و آن ناشی از ایمان به خداوند است.
انتهای پیام

captcha