پاسخگویی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به درخواست‌های مردمی
کد خبر: 3787977
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

پاسخگویی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به درخواست‌های مردمی

گروه اجتماعی ــ استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مرکز الکترونیکی پاسخگویی و ارتباطات مردم و دولت (سامانه سامد) به‌طور زنده پاسخگوی مستقیم مشکلات ۲۲ نفر از مردم از همه نقاط استان شد.

پاسخگویی استاندار به درخواست‌های مردمی از طریق سامانه سامد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 16 بهمن‌ماه در این مرکز با بیان اینکه مردم استان می‌‌توانند از طریق تلفنی ۱۱۱ سامانه الکترونیکی مردم و دولت شکایات، درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با دستگاه‌‌های اجرایی دولت مطرح کنند، گفت: این سامانه با ثبت مطالبات مردم موجب کاهش مراجعات حضوری و تسریع در رسیدگی به مشکلات آن‌ها می‌شود.
وی اظهار کرد: این سامانه به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت است که مردم بتوانند در کوتاهترین زمان و با ساده‌ترین روش و ابزار ممکن مشکلات خود را با مسئولان مربوطه مطرح و جواب دریافت کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جواب تماس گیرندگان گفت: پس از شنیدن مشکلات، انتظارات و درخواست‌های مردمی از طریق معاونان خود و مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیر جدی مسائل و این درخواست‌ها تا حصول نتیجه خواهم شد.
احمدی در جواب تماس گیرنده ای در خصوص تضییع حقوق وی در جذب نیرو، بر رعایت قانون، حق‌الناس و صیانت از حقوق مردم در همه امور تاکید و بیان کرد: به طور حتم هر جایی و در هر زمینه ای اگر موضوعی خلاف قانون باشد با آن مقابله می‌کنم و چنین مسائلی را شخصا و به صورت جدی پیگیری خواهم کرد.
وی در خصوص اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، تصریح کرد: در رابطه با جذب نیرو در دستگاه‌های دولتی شرایط جذب محدود بوده و با اعلام از طریق آزمون و گزینش صورت می‌گیرد. دولت امسال افزون بر چهار هزار میلیارد ریال اعتبار با بهره پایین به استان تخصیص داده است و شرایط بسیار مناسبی برای ایجاد تعاونی دانش‌آموختگان در ایجاد واحدهای اشتغالزا و تولیدی فراهم شده است.
احمدی یادآور شد: متقاضیان جویای کار و اشتغال بخصوص در مناطق روستایی استان با ارائه برنامه می‌توانند از این تسهیلات ارزان قیمت برای کسب و کار و رونق تولید استفاده کنند.
وی اضافه کرد: استان در رابطه با شغل‌های نوپدید در حوزه فنآوری، IT  و استارت آپ‌ها زمینه لازم و شرایط خوبی دارد و دانش‌آموختگان دانشگاهی می‌توانند در این خصوص ایجاد اشتغال کنند.
یادآور می‌شود، به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های مرکز الکترونیکی پاسخگویی و ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، احمدی استاندار با حضور در سامانه سامد به‌طور زنده درخواست‌ها، انتظارات و مشکلات جمعی از مردم استان را از طریق سامانه ۱۱۱دریافت کرده است.
اشتغال دانش‌آموختگان استان، پرداخت تسهیلات، ارائه برخی از خدمات عمومی روستایی، تامین آب کشاورزی وآسفالت راه‌ روستایی از جمله محورهای درخواستی و درددل مردم استان با استاندار بود‌.
انتهای پیام

captcha