گفتمان جدید دنیای امروز، گفتمان انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3788065
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
عارفی:

گفتمان جدید دنیای امروز، گفتمان انقلاب اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد - مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در ادامه تفکر انقلاب اسلامی و استکبارستیزی را در حال گسترش دانست و تصریح کرد: گفتمان جدید دنیای امروز، گفتمان انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی عارفی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان دیروز چهارشنبه، 17 بهمن در جمع طلاب حوزه علمیه صالحیه کرمان با اشاره به آیه 54 سوره مائده گفت: طبق فرمایش پیامبر اسلام، مقصود از قوم ذکر شده در این آیه، ایرانیان هستند، امروزه عربستان سعودی که مرکز نزول وحی بوده است، به عامل آمریکا و اسرائیل تبدیل شده و تنها مأمن جهان اسلام و انسانیت، جمهوری اسلامی ایران است که از اسلام دفاع می‌کند.
وی با اشاره به تاریخچه انقلاب اسلامی افزود: این انقلاب با حضور مردمی استوار و باوفا، رهبری شایسته، خون هزاران شهید و ایثار مردان و زنان بزرگ رقم خورده و با وجود تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه پابرجا مانده است.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان عارفی ضمن بیان سقوط قدرت‌های استکباری چون شوروی و صدام در چهار دهه انقلاب بیان کرد: انشاءالله دهه پنجم انقلاب، دهه سقوط باقیمانده استکبار و در رأس آن آمریکا و حکومت صهیونیسم خواهد بود.
عارفی در ادامه تفکر انقلاب اسلامی و استکبارستیزی را در حال گسترش دانست و تصریح کرد: گفتمان جدید دنیای امروز، گفتمان انقلاب اسلامی است.
وی با بیان نقش حوزه در برقراری حکومت جهانی الهی افزود: باید درصدد ارائه طرح‌های نوین برای حکومت عدل جهانی باشیم و نگاه حوزه و دانشگاه را به هم نزدیک کرده و در زمینه اندیشه، فکر و عمل نوآوری داشته باشیم.
عارفی در ادامه جنگ نرم را از دشواری‌های امروزِ جامعه بیان کرد و گفت: روحانیت باید فکر نو در اندیشه دینی ایجاد کرده و برخی از سنت‌های گذشته را بشکند تا از جامعه عقب نماند و در کارهای اجرایی، نوگرایی را به نسل جدید جامعه برساند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان مفهوم واقعی زهد بیان کرد: گوشه‌نشینی و دعا کردن به معنای زهد نیست بلکه خیانت به اسلام است، زیرا دفاع از اسلام، نیاز به مبارزه و حضور در میدان عمل دارد که رهبری به معنای واقعی آن را به نمایش گذاشته‌اند.
وی افزود: امروزه انقلاب ما از حوزه تفکر شیعی و اسلامی فراتر رفته است، نه‌تنها حوزه مقاومت نمونه‌ای از آن است بلکه تقریباً همه کشورهای آفریقایی و حتی کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین را تحت تاثیر خود قرار داده است.
عارفی تأکید کرد: امروز حرکت مردم فرانسه در مبارزه با لیبرالیسم و نظام سرمایه‌داری، نمونه تاثیر گفتمان عدالت در حوزه انقلاب اسلامی است و به فضل الهی این انقلاب، مقدمه انقلاب ولی عصر(عج) خواهد بود.
انتهای پیام

captcha