تولید ۴۰ برنامه تلویزیونی در فجر فاطمی
کد خبر: 3788076
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

تولید ۴۰ برنامه تلویزیونی در فجر فاطمی

«مجموعه نماهنگ چهارده خورشید» با هدف معرفی سیره زندگی حضرت زهرا(س) و نقل حکایت‌هایی شنیدنی از سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت تولید شده است.

به گزارش ایکنا، حوزه نوشت: حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد، مسئول شبکه رسانه‌ای صف با اشاره به تولیدات این شبکه رسانه‌ای در ایام فاطمیه و دهه فجر انقلاب، اظهارداشت: شبکه رسانه‌ای صف در ایام الله فجر فاطمی، چندین مجموعه تصویری با عناوینی همچون «پای منبر»، «گل‌واژه‌های فاطمی» و «انقلاب فاطمی» تولید کرده است.

وی با بیان اینکه «مجموعه پای منبر» در ده قسمت به شنیدنی‌ترین منبرهای کوتاه با محوریت ایام فاطمیه و ترویج فرهنگ مقاومت پرداخته است، گفت: «مجموعه گل‌واژه‌های فاطمی» نیز در ۱۲ قسمت با هدف معرفی خطبه فدکیه تولید شده است.

مسئول شبکه رسانه‌ای صف، با بیان اینکه «مجموعه موشن گرافیک جرعه‌های معرفت» به روایات حضرت زهرا با موضوع حمایت از ولایت، توجه کرده است، اضافه کرد:  «ویدیو کلیپ زنده‌باد ایران» در دو قسمت با هدف معرفی چهلمین سال انقلاب اسلامی با نگاهی متفاوت به رویش‌های انقلاب اسلامی است که توسط جمعی از طلاب حوزه علمیه اهواز و دانشجویان انقلابی اجرا شده است.

این فعال فرهنگی، به معرفی «ویدیو کلیپ انقلاب فاطمی» پرداخت و گفت: این ویدیو کلیپ، نماهنگی از مداحی حاج مهدی رسولی پیرامون تقارن فاطمیه با چهلمین سال انقلاب اسلامی است که به همه مخاطبان خبرگزاری «حوزه» توصیه می‌کنم حتماً این کلیپ را مشاهده کنند.

مسئول شبکه رسانه‌ای صف، دقت در انتخاب محتوا و جذابیت بصری را از ویژگی‌های این مجموعه توصیف کرد و افزود: مجموعه چهل قسمتی هم‌زمان با ایام فاطمیه از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

حجت‌الاسلام امینی موحد، با بیان اینکه نماهنگ «پای منبر» مجموعه‌ای تصویری از منبرهای منتخب و شنیدنی است که با تصاویری زیبا ترکیب شده است، گفت: اگرچه مخاطبین در «پای منبر» تصویر سخنران را نمی‌بینید اما عکس‌هایی که در جای‌جای این کلیپ کوتاه از جلوی چشمانتان می‌گذرد سخنانشان را دل‌نشین‌تر می‌کند.

وی اضافه کرد و گفت: مجموعه ده‌قسمتی جرعه‌های معرفت نیز در قالب موشن گرافیک احادیث ناب حضرت زهرا(س) پیرامون حمایت از ولایت را با جذابیت‌های بصری به مخاطبان انتقال می‌دهد.

حجت‌الاسلام امینی موحد، در پایان با بیان اینکه «مجموعه چهل قسمتی» در ایام فاطمیه از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود، اظهارداشت: عوامل تولید این مجموعه آقایان مهدی حزباوی، مرتضی جعفرزاده، حبیب نواصر، احمد عچرش، احمد نیسی، افشین حسین خانی، محمد حسن حبیبی، محی الدین تقی پور، حسن طریفی، فرشاد صالحی، بهزاد قنواتی و در بخش بانوان نیز خانم ها منا نعیمی، ندا بزاز زاده، معصومه حزباوی، زهرا قاضی مرعشی، اسرا کمیلی، ناهید رستم پور، سارا لرکی، می‌باشند که در بهمن‌ماه ۱۳۹۷ تولید شده است.

لازم به ذکر است، تهیه کننده این مجموعه چهل قسمتی حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد و کارگردان آن نیز مهدی حزباوی است که توسط شبکه رسانه‌ای صف و با همکاری ویژه دفتر خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، تولید شده است.

انتهای پیام

captcha