دارالقرآن شهید «فاتحی» در سوادکوه شمالی افتتاح شد‌+ فیلم
کد خبر: 3788100
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
«فجر ۴۰» / ۱۹

دارالقرآن شهید «فاتحی» در سوادکوه شمالی افتتاح شد‌+ فیلم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ به‌مناسبت دهه فجر دارالقرآن شهید فاتحی با ۳۳۰ مترمربع بنا صبح امروز، ۱۷ بهمن‌ماه با دستان پدر و مادر شهید در سوادکوه شمالی افتتاح شد.

دارالقرآن شهید «فاتحی» در سوادکوه شمالی افتتاح شد‌اصغر حیدرنژاد، معاون پرورشی آموزش و پروش سوادکوه شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، در حاشیه افتتاح دارالقران شهید فاتحی شیرگاه که صبح امروز، 17 بهمن‌ماه به مناسبت دهه فجر با حضور حجت‌الاسلام ابراهیمی، امام جمعه سوادکوه شمالی و نیکراد، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و خانواده شهید فاتحی در شیرگاه برگزار شد، اظهار کرد: دارالقرآن شهید فاتحی در دو طبقه به مساحت 330 متر مربع احداث و با حمایت اداره‌کل نوسازی مدارس و خیران احداث شد.

وی افزود: زمین این بنا به مساحت 130 متر مربع توسط خانواده شهید فاتحی اهدا شد و از طرف این خانواده نیز مبلغ 15 میلیون تومان برای ساخت دارالقرآن کمک نقدی شد.

حیدرنژاد تصریح کرد: برای ساخت و تجهیز این بنا 300 میلیون تومان از سوی اداره‌کل نوسازی مدارس هزینه شد و اکنون 80 قرآن‌آموز تحت آموزش هفت مربی در این دارالقرآن مشغول تحصیل هستند که در فصل تابستان جمعیت این قرآن‌آموزان به بیش از 130 نفر افزایش خواهد یافت.

یادآور می‌شود، افتتاح این دارالقرآن توسط پدر و مادر شهید فاتحی انجام شد.

captcha