ترفند توئیتری اسرائیل برای نفوذ در میان ملت‌های عربی
کد خبر: 3788137
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵

ترفند توئیتری اسرائیل برای نفوذ در میان ملت‌های عربی

گروه بین‌الملل ـ رژیم صهیونیستی با فعال کردن مجدد حساب کاربری «اسرائیل در خلیج{فارسی}» در شبکه اجتماعی توییتر، در تلاش است که مسیر را برای نفوذ در میان کشورهای عربی و تقویت گفت‌وگو میان اعراب و اسرائیل هموار کند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم؛ حساب کاربری «اسرائیل بالعربیة(اسرائیل به عربی) وابسته به وزارت خارجه اسرائیل در توئیتر در این باره نوشت: «خوشحالیم که فعال شدن مجدد حساب کاربری «اسرائیل في الخليج: اسرائیل در کشورهای خلیج {فارس}» را با هدف تقویت گفت‌وگو میان اسرائیل و ملت‎های عرب حاشیه خلیج {فارس} اعلام می‎کنیم.

اسرائیل از این حساب کاربری به‌عنوان سفارت مجازی اسرائیل یاد کرده و امیدوار است که از طریق آن بتواند گامی به سوی تعمیق تفاهم و همکاری میان کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و این رژیم بردارد.

گفتنی است؛ وزارت خارجه اسرائیل در 2013 میلادی در اقدامی که به نظر می‎رسید برای جلب نظر اعراب در آستانه مذاکرات صلح با فلسطین باشد، یک حساب کاربری در توئیتر با عنوان «اسرائیل در کشورهای خلیج{فارس}» ایجاد کرد که ایجاد این صفحه از سوی ساکنان کشورهای عربی مورد استقبال قرار نگرفت.

فعالیت این حساب کاربری در توئیتر از سال 2014 میلادی متوقف شد، اما این صفحه بار دیگر از دیروز(16 بهمن‌ماه) فعال شد.

انتهای پیام

captcha