ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به عربده‌کشی‌های ترامپ می‌دهد
کد خبر: 3788277
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲
چهل‌سالگی انقلاب؛ از آرمان تا واقعیت/ آیت‌الله کعبی:

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به عربده‌کشی‌های ترامپ می‌دهد

گروه سیاسی ــ عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در ایام چهل‌سالگی انقلاب دشمنی آمریکا علیه ملت ایران بیش از هر وقت دیگر آشکارتر شده، گفت: مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی، پاسخ‌ عربده‌کشی‌های ترامپ را با حضور حماسی و میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن به مثابه یک عمل صالح سیاسی با گام‌های استوار و محکم و شعارهای کوبنده خواهد داد.

آیت‌الله عباس کعبی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه همزمان با افزایش تحریم‌های اقتصادی و فشارهای آمریکا گفت: راهپیمایی 22 بهمن در دهه فجر فاطمی قطعاً یک راهپیمایی به‌یادماندنی، مقتدرانه و خیره‌کننده خواهد بود و شکرانه نعمت چهل سال پیروزی‌های درخشان جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

پیام حضور مردم در 22 بهمن

وی با بیان اینکه ملت ایران چهل سال پیروزی و توطئه علیه خود را طی کرده است، گفت: امروز به ویژه در همین ایام چهل سالگی انقلاب، دشمنی آمریکا علیه ملت ایران بیش از هر وقت دیگری آشکارتر شده و مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی پاسخ‌ عربده‌کشی‌های ترامپ را با حضور میلیونی و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن به مثابه یک عمل صالح سیاسی با گام‌های استوار و محکم و شعارهای کوبنده خواهد داد.

عضو هیئت رئیس مجلس خبرگان رهبری پیام راهپیمایی میلیونی 22 بهمن امسال را پیام اقتدار، عزت، انسجام، وحدت و مقابله با شیطان بزرگ دانست و تصریح کرد: ملت ایران با حضور پرشور نشان خواهد داد که محاسبات آمریکایی مثل همیشه غلط از آب درمی‌آید و ملت سرافراز ایران مانند همیشه میدان و ابتکار عمل را به دست خواهد گرفت.

درس‌های حضرت زهرا(س) برای ملت ایران

آیت‌الله کعبی درباره تقارن ایام دهه دفجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و درس‌هایی که می‌توان از سیره عملی و سیاسی این بانوی بزرگوار گرفت، گفت: حضرت صدیقه کبری(س) منشور اسلام ناب محمدی را بیان و چهره منافقان را افشا کردند و همواره در مسیر دفاع از ولایت گام برداشتند. لذا ماندگاری اسلام مرهون مجاهدت‌ها و روشنگر‌ی‌های حضرت فاطمه زهرا(س)، امام علی(ع) و فرزندانشان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان یادآور شد: از این بانوی بزرگوار می‌توان امروز و در این ایام دهه فجر درس حضور بهنگام در صحنه، فداکاری برای حفظ اسلام و انقلاب و دفاع از ولایت را آموخت. این آموزه‌ها و درس‌هاست که مقاومت را به گفتمان غالب ملت ایران تبدیل کرده و تا زمانی که از سیره حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) پیروی کنیم، گفتمان مقاومت و سازش‌ناپذیری در مقابل توطئه‌ها و فشارهای دشمنان باقی خواهد ماند و انقلاب اسلامی پابرجا می‌ماند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha