فرصت خدمتگزاری به خانواده شهدا را از دست ندهیم
کد خبر: 3788347
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

فرصت خدمتگزاری به خانواده شهدا را از دست ندهیم

گروه معارف- استاندار البرز گفت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان علاوه بر تداعی خاطرات ایثارگری‌ها به ما روحیه مضاعف برای ادامه مسیر خدمتگزاری به مردم را می‌دهد.

فرصت خدمتگزاری به خانواده شهدا را از دست ندهیم

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز روز چهارشنبه، 17 در دیدار با خانواده شهید والامقام «مهدی‌قزوینی مسکن» و «جمال رحیمی موسوی» از جانبازان دفاع مقدس در فردیس اظهارکرد: اگر جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران نبود اکنون در این جایگاه قرار نداشتیم.
وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی تنها کسانی که به مقامات متصل بودند می‌توانستند پست و جایگاه بگیرند ولی بعد از انقلاب اسلامی این خودباوری برای تمامی اقشار جامعه برای خدمتگزاری به مردم به وجود آمد.
این مسئول با بیان اینکه ما مدیون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا و جانبازان و بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی هستیم، گفت: مقام جانبازان این کهنه سربازان دفاع مقدس را پاس می‌داریم چرا که به لطف پروردگار و همت فرزندان این آب و خاک، ایران اسلامی سرافرازتر از همیشه است.
شهبازی با تاکید بر اینکه نباید فرصت خدمتگزاری به خانواده شهدا و جانبازان را از دست بدهیم، گفت: این دیدارها علاوه بر تداعی خاطرات ایثارگری‌ها به ما روحیه مضاعف برای ادامه مسیر خدمتگزاری به مردم را می‌دهد.
شهید «مهدی قزوینی مسکن» در 10 آبان ماه سال 66 در منطقه عملیاتی سرپل ذهاب به شهادت رسید و «میرجمال رحیمی موسوی» سال 61 در جزیره مجنون به درجه جانبازی نائل آمد.
انتهای پیام

captcha