ترویج اندیشه‌های شهدا در مدارس مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3788439
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

ترویج اندیشه‌های شهدا در مدارس مورد توجه قرار گیرد

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: ترویج اندیشه‌های شهدا و تبیین اهداف بلند انقلاب در مدارس بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد تا در مقابل جنگ نرم دشمن خاکریزهای اعتقادی از گزند دشمنان مصون بماند.

ترویج اندیشه‌های شهدا و تبیین اهداف بلند انقلاب در مدارس بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در مراسم یادبود شهدای مدافع حرم در دبیرستان دخترانه شاهد نورالزهرا (س) تبریز گفت: ترویج اندیشه‌های شهدا و تبیین اهداف بلند انقلاب در مدارس بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد تا در مقابل جنگ نرم دشمن خاکریزهای اعتقادی از گزند دشمنان مصون بماند.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و آموزش پرورش، وظیفه حساس و مهمی در ترویج اندیشه های شهدا و تبیین اهداف بلند انقلاب و دفاع مقدس در جامعه برعهده دارند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، خاطر نشان کرد: یکی از مصادیق جنگ نرم، ترویج فساد، مد و مدگرایی در جامعه است، و یکی دیگر نیز ایجاد اختلاف بین برادران اهل تشیع و تسنن و همچنین ایجاد اختلاف در بین اقوام است.

در حاشیه این مراسم از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم با اهدا لوح سپاس و هدایا تقدیر شد.

انتهای پیام

captcha